تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات مادر باردار از برف و کولاک در سردشت

ساعت: 17:09 منتشر شده در مورخ: 1395/09/26 شناسه خبر: 979379

مادر باردار اهل روستای عباس آباد از توابع بخش مرکزی سردشت با تلاش فوریت های پزشکی ۱۱۵ سردشت به بیمارستان این شهر منتقل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول فوریت های پزشکی سردشت روز جمعه به خبرنگار بُلفَت گفت: راس ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه بامداد طی تماس تلفنی یکی از اهالی روستای عباس آباد مبنی بر شروع درد و خونریزی مادر باردار، بلافاصله آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به محل اعزام شد.

ریبین سوری افزود: نیروهای فوریت پزشکی ۱۱۵ سردشت با تجهیزات کامل و پس از انجام اقدامات اولیه و حیاتی مادر باردار را به بیمارستان امام (ره) سردشت منتقل کردند.

وی بیان کرد: هم اکنون این مادر باردار با وضعیت عمومی مناسب در بخش زایمان بیمارستان بستری است.

بر اساس گزارش بُلفَت، طی روزهای گذشته سردشت شاهد بارش برف و باران به میزان بالغ بر 35 میلیمتر بوده است و این شرایط وضعیت نامناسبی را در جاده ها به وجود آورده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات مادر باردار از برف و کولاک در سردشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..