تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا و انگلیس عامل اصلی اختلاف در بین ملت ها/ وحدت توصیه قرآن است

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1395/09/26 شناسه خبر: 979515

امام جمعه موقت پلدشت گفت: باید وحدت خود را حفظ کنیم، با حفظ وحدت امید دشمنان به یاس تبدیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آرازسسی، حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت گفت: تقوا اصلی ترین محور شخصیت انسان است، انسان با تقوا به فرمایشات خداوند عمل کرده و از کار های حرام پرهیز می کند.


وی تصریح کرد: وحدت بین مسلمانان توصیه قرآن است و باید در تمام شرایط وحدت خود را حفظ کنیم.


امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به نقش استکبار در منطقه افزود: آمریکا و انگلیس عامل اصلی اختلاف در بین ملت ها است.


به گفته وی امت اسلامی در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت دارد.


حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی گفت: جنگی که امروزه در خاورمیانه اتفاق افتاده است جنگ نیابتی است، استکبار در این نوع جنگ افراد، گروه ها و کشورها را با هم درگیر می کند.


وی تصریح کرد: رییس جمهور جدید آمریکا بارها اذعان کرده است برای جنگ در خاورمیانه کلی اعتبار هزینه کرده است.


امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به آشکار شدن نقشه دشمنان در منطقه افزود: باید وحدت خود را حفظ کنیم، با حفظ وحدت امید دشمنان به یاس تبدیل می شود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا و انگلیس عامل اصلی اختلاف در بین ملت ها/ وحدت توصیه قرآن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..