تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه کلاله: بیکاری از معضلات اساسی جوانان شرق گلستان است

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری روز جمعه در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار گلستان در کلاله برگزار شد، گفت: جوانانی که بیکارند وبرای امرار معاش خانواده درآمدی ندارند، توان ازدواج و تشکیل خانواده را هم ندارند و این موضوع زمینه فساد در جامعه را نیز فراهم می کند.
امام جمعه کلاله افزود: نمایندگان مجلس و دولتمردان با فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری واجرای پروژه های درآمدزا در جهت ایجاد اشتغال جوانان گام های اساسی بردارند.
حجت الاسلام کشیری با تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت ، گفت: 70درصد از مردم شهرستان کلاله را برادران و خواهران اهل سنت تشکیل می دهند اما تاکنون هیچ گونه اختلافی بین برادران تشییع وتسنن منطقه وجود نداشته است.
وی همچنین گفت: جوانان شیعه وسنی در مقابله با دشمن، دفاع ازکشور وارزش های اسلامی ،از مشارکت و همکاری با یکدیگر دریغ نمی کنند به عنوان نمونه از 4هزارشهید استان گلستان که اجلاسیه آن عزیزان را برگزار کردیم ، 600شهید از برادران اهل سنت هستند.
در این نشست امام جمعه بخش پیشکمر کلاله نیز به نمایندگی از سوی ائمه جمعه اهل سنت شهرستان کلاله گفت: هفته وحدت یادگار ارزنده ای از امام خمینی (ره) درراستای تثبیت اتحاد مسلمانان است و در شهرستان کلاله شیعه وسنی درکنار هم با اتحاد و همدلی زندگی می کنند.
آخوند محمد امین آدینه افزود : شهرستان کلاله به رنگین کمانی از اتحاد و همدلی قومیت ها اعم از شیعه وسنی مشهور شده و ما به این وحدت ویکپارچگی مسلمانان منطقه می بالیم.
شهرستان کلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه کلاله: بیکاری از معضلات اساسی جوانان شرق گلستان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..