تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه رضا کیانیان به برادر محسن رضایی/ از کِی جراح شدید و تیغ را از رو بستید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا کیانیان، در پستی اینستاگرامی، به جراحی اقتصادی دولت و نقش محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس‌جمهور در اجرای این طرح، اعتراض کرد.

بخشی از این نوشته طعنه‌آمیز، به شرح زیر است:

«جراحی اقتصادی، تا به حال اسم‌های گوناگونی داشته، تحریم، قبل‌تر توطئه‌های امپریالیسم و کارشکنی دشمنان.
همه این اسم‌ها، یعنی «تورم و گرانی»! برای جلوگیری از تورم و گرانی تمام رؤسای جمهور دستورهای قاطع دادند.. و نهایتاً ستاد تنظیم بازار تشکیل دادند. ولی اتفاقی نیفتاد. فقط حقوق بگیر اضافه شد. تا بالاخره آقای رییسی، با ۷۰۰۰ صفحه برنامه برای اقتصاد ایران خطاب به مسوولان دستور دادند: «جلسات و برنامه‌ریزی‌های خود را بر این محور تنظیم کنید که در کوتاه‌مدت و حتی برای همین شب عید(۱۴۰۱) بتوانید با اقدامات جهادی، دستگیر فقرا و نیازمندان جامعه باشید. ولی باز هم نشد که نشد. گرانی اسب سرکشی بود که به هیچ دستور و ابلاغ و بخشنامه گوش نمی‌کرد. بالاخره برادر محسن رضایی که سال هاست در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کردند و طرح‌های فدرالی و اقتصادی‌شان را مطرح می‌نمودند، تیغ جراحی را از رو بستند و به عنوان مشاور اقتصادی وارد میدان شدند. ایشان خیلی جهادی، اقتصاد مردم را جراحی کردند! انداختند دور! بدون این‌که به مردم خبر دهند و از مردم بپرسند راضی هستند یا نه. بدون بیهوشی، اقتصادشان را بریدند و ...
‎البته اگر برادر محسن زودتر رییس می‌شدند، اقتصاد مردم را زودتر می‌بریدند و نمی‌دانم بهتر می‌شد یا بدتر. ایشان می‌گوید دکترای اقتصاد دارد. من نمی‌فهمم ایشان با این همه مشغله، چگونه توانستند درس بخوانند و تز دکترا بنویسند و دکترا بگیرند. شاید همان ۷۰۰۰ صفحه بوده که دست به دست چرخیده. الله اعلم. مگر این‌که ایشان نبوغی فرا انسانی داشته باشند و همان نبوغ خاک بر سر باعث شد یک‌باره جراح شوند و حالا ایشان ماندند و مردمی که اقتصادشان بریده شده است و ...»

طعنه رضا کیانیان به برادر محسن رضایی/ از کِی جراح شدید و تیغ را از رو بستید؟

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه رضا کیانیان به برادر محسن رضایی/ از کِی جراح شدید و تیغ را از رو بستید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..