تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




You IconPack 1.6 – آیکون پک فوق العاده زیبا با رنگ های پاستلی برای اندروید!

You IconPack – یو آیکون پک یک مجموعه آیکون فوق العاده زیبا و دوست داشتنی با رنگ های پاستلی از استودیوی JustNewDesigns برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و جدیدترین نسخه خریداری شده / پولی اش به صورت رایگان در فارس روید پیش روی تان قرار دارد. برنامه You IconPack ترکیبی از Material You و رنگ‌های Pastel است. بیش از 3400 آیکون از جمله تعداد زیادی از تصاویر زمینه با کیفیت بالا وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها ظاهری جذاب به آیکون‌های موبایل اندرویدی خود بدهید. این یکی از جدیدترین بسته‌های آیکونی است که می‌توانید به آن فکر کنید. اپلیکیشن You IconPack ترکیبی از آیکون‌های زیبا با رنگ‌های پاستلی را بر اساس آیکون اصلی برنامه شما ارائه می‌کند. ایده اولیه برای این طراحی برنامه Material You از گوگل است. بهترین چیز در مورد این Icon Pack این است که هم مناسب تم‌های تاریک است و هم روشن. اپلیکیشن You IconPack دارای استایل رنگی، اشکال با کیفیت، آیکون‌های خاص و جدید است. زمینه گوشی تلفن همراه خود را با You IconPack جذاب کنید. هر آیکون یک اثر هنری است و طوری طراحی شده است که یک تجربه خاص را خلق کند. طرح‌های موجود در این برنامه ترکیبی از عشق و خلاقیت هستند و تجربه جدیدی از زیبایی را در اختیار شما می‌گذارند.

You-Icon-Pack

یک کاربر معمولی گوشی تلفن همراه خود را در طول یک شبانه روز بیش از 50 بار بررسی می‌کند‌. هر بار استفاده از تلفن خود را با You IconPack به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کنید. با استفاده از این برنامه همیشه چیز جدیدی وجود دارد. برنامه You IconPack با بیش از 3400 آیکون جدید هم اکنون در دسترس است و این تعداد در حال افزایش و به‌روزرسانی است و در هر آپدیت شاهد اضافه شدن آیکون ها و والپیپرهای جدیدتر خواهید بود تا هیچ وقت تکراری نشود. بدون شک، You IconPack بهترین pack آیکون با استایل تیره برای عاشقان صفحه‌ Amoled است ؛ توسعه‌دهندگان این برنامه تعهد کاملی برای جلب رضایت کاربران دارند. بیش از 3400 آیکون با کیفیت بی‌نظیر ؛ بیش از 100 تصویر زمینه ؛ بیش از 10 ویجت KWGT به‌روزرسانی‌های مداوم ؛ تعداد زیاد آیکون‌های جایگزین و تنظیمات شخصی پیشنهادی از دلایل انتخاب You IconPack جای دیگر اپلیکیشن‌هاست و از ویژگی های دیگرش می توان به مواردی چون نمایش و جست‌وجو آیکون ؛ تقویم پویا ؛ داشبورد Material ؛ آیکون‌های دلخواه برای فولدر ؛ آیکون‌ها با دسته‌بند‌ی‌های خاص ؛ آیکون‌های app drawer و امکان درخواست آسان آیکون اشاره کرد. همانطور که خود اطلاع دارید برای فعال کردن این آیکون پک ها باید یک لانچر نصب داشته باشید و پس از نصب آیکون پک ها از داخل لانچر آن ها را انتخاب کنید تا فعال شوند. فارسروید به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران جدیدترین نسخه پولی این آیکون پک را برای دانلود عرضه کرده است که با یک لمس قابل دریافت است.

تغییرات نسخه 1.6 - 28 New Icons (Total 3450+) - New and Updated activities

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «You IconPack 1.6 – آیکون پک فوق العاده زیبا با رنگ های پاستلی برای اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..