تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه والپیپر HD – اردیبهشت ۱۴۰۱

3/5 - (1 امتیاز)

مجموعه والپیپر اچ دی (Collections HD Wallpapers) – اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

| سری سوم اضافه شد |

والپیپر-HD-اردیبهشت-1401

بسیاری از کاربران، علاقه دارند که والپیپر دسکتاپ‌ آن‌ها، دربردارنده و پوشش دهنده تمام موضوعات موردعلاقه آن‌ها باشد. این مطلب دقیقا برای چنین کاربرانی آماده شده است. والپیپرهایی که در سری‌های مختلف برای شما آماده می‌کنیم، تنوع بسیار خوبی از والپیپرهای طبیعت، سینمایی، بازی‌ها، انتزاعی و موارد دیگر را شامل می‌شود. والپیپرها با زمینه‌های رنگی مختلف آماده می‌شوند و حتی می‌توانید ببینید که هیچ ارتباطی با همدیگر ندارند. تنوع در این والپیپرها بیش از هر جای دیگری است و می‌توانید به‌صورت دسته‌ای آن‌ها را تنظیم کنید.

سری اول

این مجموعه شامل عکس‌های بسیار زیبایی از طبیعت است و همراه با آن می‌توانید تصاویری از انیمه‌ها را هم داشته باشید. تصاویر کیفیت و سایز مناسبی دارند و برای تنظیم به‌عنوان والپیپر دسکتاپ هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت. تصاویر جدید و متعلق به سال ۲۰۲۲ هستند.

والپیپر-HD-اردیبهشت-1401

سری دوم

در این مجموعه تصاویری را داریم که می‌توانید به راحتی و به‌صورت دسته ای روی دسکتاپ خود تنظیم کنید. این تصاویر موضوعات متنوعی را پوشش داده است و می‌توانیم به عکس‌های فانتزی و طبیعت اشاره کنیم. این تصاویر زیبایی خاصی دارند.

والپیپر-HD-اردیبهشت-1401

سری سوم

این مجموعه شامل عکس‌های بسیار زیبایی از طبیعت است و همراه با آن می‌توانید تصاویری از انیمه‌ها را هم داشته باشید. تنوع بسیار مناسبی برای این سری در نظر گرفته شده است و می‌توانید جدیدترین تصاویر را در این کالکشن برای خود دریافت کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه والپیپر HD – اردیبهشت ۱۴۰۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..