تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه والپیپر با کیفیت – اردیبهشت ۱۴۰۱

3/5 - (1 امتیاز)

مجموعه والپیپر با کیفیت (Quality Wallpaper) – اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

| سری سوم اضافه شد |

والپیپر-با-کیفیت-اردیبهشت-1401

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز است. این تصاویر در سری‌های مختلف آماده شده است و هر بار می‌توانید جدیدترین تصاویر با این مفاهیم را دریافت کنید. تصاویری از افراد، طبیعت، کوهستان و موارد متنوع را با عالی‌ترین کیفیت و جزئیات بصری می‌توانید دریافت کرده و آن‌ها را در سایز مناسب به‌عنوان والپیپر تنظیم کنید.

سری اول

این سری از تصاویر زمینه شامل والپیپرهای متفاوتی است که این‌بار با بهترین کیفیت ارائه شده است. تصاویری از کاراکترهای فیلم و سریال در آن بیشتر دیده می‌شود و البته که عکس‌هایی از ماشین و طبیعت و حیوانات نیز که متعلق به سال ۲۰۲۲ هستند را هم داریم.

والپیپر-با-کیفیت-اردیبهشت-1401

سری دوم

مجموعه تصاویر زمینه بسیار جالبی را برای شما فراهم کرده‌ایم که شامل موضوعات متنوعی است. از تصاویر ماشین و کاراکترهای بازی و فیلم گرفته تا تصاویر طبیعت و حیوانات را در فصولی مانند تابستان و زمستان می‌توانید دریافت کرده و آن‌ها را تنظیم کنید.

والپیپر-با-کیفیت-اردیبهشت-1401

سری سوم

تصاویر جالب و با کیفیتی از موضوعات مختلف برای شما فراهم شده است که می‌توانید به سراغ‌شان بروید. طبیعت و حیوانات بخش اصلی ماجرا هستند و می‌توانید آن‌ها را به‌صورت دسته‌ای یا تکی روی دسکتاپ کامپیوتر و لپ تاپ خود تنظیم کنید.

والپیپر-با-کیفیت-اردیبهشت-1401

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه والپیپر با کیفیت – اردیبهشت ۱۴۰۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..