تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه بناب: ایجاد اختلاف بین مسلمانان کار شیطانی است

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بناب با تبریک ایام ولادت پیامبراکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و حیاتی که قرآن پایه گذار آن است و پیامبر اکرم (ص) آن را پیاده کرد، ایجاد وحدت اسلامی با محوریت خداجویی و برداشتن آثار تبعیض و نژادپرستی بود.
امام جمعه بناب با بیان اینکه در اسلام چپ و راست نداریم و همه در مکتب رسول اکرم در یک مسیر و به سوی یک هدف هستند، خاطر نشان کرد: همه انبیا و امامان معصوم (ع) منادیان توحید بودند لذا هرگونه اختلاف و تفرقه در اسلام ممنوع است.
حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر اتخاد بین مسلمانان یادآور شد: بدیهی است که جامعه منسجم هرگز در برابر ستمگران شکست نخورده و نخواهد خورد.
امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه ایجاد اختلاف از ناحیه هر شخصی کاری شیطانی است، گفت: هر جا اختلاف اوج گرفته شکست نیز به دنبال آن بوده و هر کس از اجتماع مسلمین کنار بیفتد، دشمن او را شکار خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آزادی حلب اظهار کرد: حلب در نوع خود عروس خاورمیانه بود ولی در اثر اختلاف و جهل مدتی به دست تکفیری ها افتاد که در نهایت با تلاش شبانه روزی ارتش سوریه و رزمندگان مدافع حرم آزاد شد و آزادی حلب در واقع عین آزادی خرمشهر بود.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: اگر گفته می شود خرمشهر را خدا آزاد کرد، حلب را نیز خدا آزاد کرد و پیروزی در این جبهه به اندازه جبهه خرمشهر ارزش داشت.
امام جمعه بناب همچنین به اوضاع کنونی حلب و جبهه مقاومت اشاره کرد و استمرار جمع آوری و ارسال کمک های مردمی شامل پتو و سایر وسایل زندگی به سوریه را خواستار شد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد حساسیت های نادرست بین شیعه و سنی توطئه دشمن است، گفت: هم اکنون بیش از 2 میلیارد مسلمان در دنیا زندگی می کنند که متاسفانه در مجمع سازمان ملل حتی این جمعیت یک کرسی مؤثر ندارد؛ از این رو تنها چاره مسلمانان حفظ وحدت و یکپارچگی است.
حجت الاسلام باقری بنابی گفت: جمهوری اسلامی از روزی که پا به عرصه گذاشته منادی این وحدت است و قدم های بزرگی نیز در این ارتباط برداشته و پرچم توحیدی را برافراشته و در همین مسیر مبارک حرکت کرده است.
وی افزود: جمهوری اسلامی می خواهد در راستای ایجاد وحدت در دنیا قدم بردارد و این موضوع بر مذاق شیطان خوش نمی آید و هر روز سعی می کند چوب لای این چرخ بگذارد.
حجت الاسلام باقری بنابی اظهار کرد: در شرایطی که شیاطین بین مسلمانان اختلاف و تفرقه می اندازند، بیش از هر زمانی دنیای اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی به وحدت و همدلی نیاز دارد و نباید حریم و حرمت ها دستخوش مسائل جناحی و گروهی شود.
تنظیم کننده: نعمت مرادپور** انتشار:محمد رستگار
6132/6183

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه بناب: ایجاد اختلاف بین مسلمانان کار شیطانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..