تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پسر عمو، دختر عمو» فرم جشنواره را پر نکرد

محمود غلامی قصد دارد جدیدترین فیلمی که تهیه کرده را اکران کند و قصد حضور در جشنواره فیلم فجر را ندارد.

محمود غلامی تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت «پسر عمو، دختر عمو» به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تدوین این اثر به پایان رسیده اما هنوز برای بخش صداگذاری و موسیقی قرارداد نبستیم.

وی درباره حضور این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: فرم مربوط به حضور در جشنواره را پر نکردیم و قصد ما اکران این فیلم است.

این تهیه کننده از آخرین وضعیت ساخت «مردان دره گرگ» گفت: برای ساخت این اثر کماکان منتظر سرمایه هستیم.

گفتنی است؛ «پسر عمو دختر عمو» به کارگردانی روح انگیز شمس است و از بازیگران فراوانی بهره می‌برد.

در این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را محمود غلامی انجام می‌دهد، بازیگرانی چون مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، محمود عزیزی، مریم امیرجلالی، لاله مرزبان، نسیم فروغ و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پسر عمو، دختر عمو» فرم جشنواره را پر نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..