تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین شکست فصل تراکتورسازی رقم خورد

کد خبر: ۴۴۲۸۱۹

۱۹۳  بازدید

تراکتورسازی تبریز نتوانست از امتیاز میزبانی خود مقابل زردپوشان اصفهانی استفاده کند و از این تیم شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت 14 امروز (جمعه) در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک سپاهان به پایان رسید تا تراکتورسازی نخستین شکست فصل خود را مقابل زردپوشان اصفهانی تجربه کند.

مهرداد محمدی در دقیقه 24 و احسان حاج‌صفی در دقیقه 56 برای سپاهان و فرزاد حاتمی در دقیقه 71 برای تراکتورسازان گلزنی کردند.

اشکان خورشیدی داور این مسابقه به سروش رفیعی، شهرام گودرزی، هادی محمدی و کرار جاسم از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه، تراکتورسازی تبریز با 27 امتیاز همچنان در رده دوم جدول باقی ماند اما با 2 امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، بختش برای قهرمانی نیم‌فصل بسیار کم شد. سپاهان هم با 21 امتیاز و تفاضل گل 2+ موقتاً به رده هفتم جدول صعود کرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین شکست فصل تراکتورسازی رقم خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..