تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باغ نگارستان از این هفته رنگ و بوی نگارگری می‌گیرد

باغ نگارستان از این هفته رنگ و بوی نگارگری می‌گیرد

فرهنگ > تجسمی - افتتاحیه دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران شنبه 27 آذرماه جاری در باغ نگارستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم گشايش دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران با حضور مجید ملانوروزی؛ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت قرهنگ و ارشاد اسلامی و استادان و هنرمندان نگارگری ساعت 16شنبه 27 آذرماه برگزار می‌شود.

در دهمين دوسالانه ملی نگارگری ايران 195 اثر در بخش رقابتی در رشته‌های نگارگری، گل و مرغ، تذهیب، تشعیر، طراحی سیاه قلم و پرتره سازی به شیوه نگارگری و پرداز به نمايش گذاشته می‌شود.

همایش علمی در دو بخش مقالات علمی با محوریت تاثیر مدرسه صنایع قدیمه و موزه هنرهای ملی در نگارگری معاصر و نشست‌های تخصصی و سخنرانی استادان و متخصصان با موضوع نگارگری ایران برگزار از برنامه‌های ديگر دهمين دوسالانه ملی نگارگری ايران است.

دهمين دوسالانه ملي نگارگری ايران حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، دانشگاه تهران و انجمن ملی نگارگری ایران از 27 آذر به مدت یک ماه در باغ موزه نگارستان برگزار می‌شود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باغ نگارستان از این هفته رنگ و بوی نگارگری می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..