تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه شهر فرهنگی جشنواره تئاتر کودک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان زهاب کارگردان مراسم اختتامیه جشنواره با بیان اینکه نجمه جودکی مجری اختتامیه جشنواره تئاتر کودک است، گفت: «اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و دکور سالن با تم شهرفرهنگ که از نوستالژی‌های همه مردم است، طراحی شده است. تلاش کرده‌ایم به تئاترهای قدیمی و فراموش شده و فضاهایی که اکنون وجود ندارد توجه شود و دکور با تم تخته حوضی و شهر فرهنگ چیده شده است.»

کارگردان اختتامیه با اشاره به بخش‌های مرتبط با بزرگداشت رضا فیاضی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، بخشی از این مراسم را مختص تجلیل از فرزند شهید مدافع حرم که در ماه گذشته پدرش را از دست داده معرفی کرد.

زهاب به پخش یک کلیپ از همدان قدیم اشاره کرد و گفت: «همواره افتتاحیه‌ها در همه جشنواره‌ها جذاب، شاد و کودکانه برگزار می‌شود اما برنامه‌های اختتامیه جدی‌تر است زیرا بخش پایانی جشنواره بدون حضور کودکان است.»

او با بیان اینکه در برنامه پایانی جشنواره چند کلیپ گنجانده شده است، افزود: «به خاطر حجیم بودن بخش اهدای جوایز برنامه‌ها در مدت زمان کمی اجرا و برنامه‌ها در یک قالب کلی جمع‌بندی خواهد شد.»

آیین اختتامیه بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روز شنبه 27 آذر ماه 1395 ساعت 10 صبح در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان برگزار خواهد شد.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه شهر فرهنگی جشنواره تئاتر کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..