تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی اردوغان درباره ایران

به گزارش افکارنیوز،

 رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در گفتگو با باراک اوباما همتای امریکایی خود وضعیت تلعفر و سنجار در استان نینوا واقع در شمال عراق را نامطلوب توصیف کرد.

رجب طیب اردوغان در این گفتگو با اوباما درباره اوضاع سوریه و عراق بحث و تبادل نظر کرد.

اردوغان در کنفرانس خبری با مشترک با رئیس جمهوری اسلوونی در آنکارا اظهار داشت که در گفتگوی تلفنی با اوباما نسبت به وضعیت عراق اظهار نگرانی و اعلام کرده است ترکیه نگران آن است گروههای مورد حمایت ایران، شهر تلعفر را به کنترل درآورند و نیروهای کرد بر شهر سنجار چیره یابند.

رئیس جمهوری ترکیه افزود: در گفتگو با اوباما همچنین درباره موضوع خارج کردن افراد مسلح از حلب نیز بحث و تبادل نظر کردیم.

رجب طیب اردوغان ماه گذشته حزب کارگران کردستان، (پ.ک.ک) را به تلاش برای تبدیل شهر سنجار در استان نینوا به پایگاهی برای خودشان متهم و تأکید کرده بود: ترکیه اجازه نخواهد داد سنجار به یک "مرکز تروریستی" تبدیل شود.

از سوی دیگر، نچیروان بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق، خواستار خروج نیروهای (پ.ک.ک) از شهر سنجار شده و اظهار داشته بود: حمایت دولت مرکزی عراق از نیروهای مذکور، اشتباه بزرگی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی اردوغان درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..