تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت الاسلام محسن قرائتی از بیمارستان مرخص شد

جمعه، 26 آذر 1395 ساعت 14:162016-12-16سياسي

چهره محبوب تعلیم قرآن در ایران، پس از انجام عمل جراحی و چند روز بستری در بیمارستان، صبح امروز مرخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا حجت الاسلام محسن قرائتی که پند روز اخیر را به علت عارضه گوارشی و انجام عمل جراحی در بیمارستان سپری کرد، صبح امروز مرخص شد و باید حداقل یک هفته آینده را نیز به عنوان دوران نقاهت سپری کند.

بنا بر این گزارش، به علت اینکه برنامه های درسهایی از قرآن 2 ماه جلوتر ضبط می شود، تا بهبودی کامل ایشان خللی در پخش این برنامه در شبهای جمعه پیش نخواهد آمد.

حجت الاسلام محمد موحدی نژاد، مشاور و رییس دفتر استاد قرائتی در مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی، با اعلام این خبر گفت: عزیزان بسیاری از اقصی نقاط کشور تصمیم به عیادت از ایشان در بیمارستان داشتند؛ اما از آنجا که نظر پزشکان معالج بر استراحت مطلق ایشان است، زمان ملاقات به زودی از طرف دفتر اعلام می شود تا علاقه مندان به این معلم قرآن بتوانند با ایشان دیدار کنند.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: بیمارستان - حجت الاسلام محسن قرائتی - محسن قرائتی - قرائتی - قرآن - خبرنگار - برنامه - جراحی - امروز - گزارش - فرهنگ - خبرنگاران - محسن - دفتر - استراحت - پزشکان - فرهنگی - عیادت - تعلیم - تسنیم - موحدی - محبوب - دیدار - مشاور - تصمیم - آینده - کشور - معلم - جمعه - محمد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت الاسلام محسن قرائتی از بیمارستان مرخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..