تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 1Gallery 1.0.6-15.150522 – برنامه گالری عکس ایده آل و امنیتی برای اندروید

[1Gallery – Photo Gallery & Vault (ENCRYPTED) v1.0.6-15.150522 [Premium – اپلیکیشن گالری ایده آل و امنیتی مخصوص اندروید
نسخه پریمیوم و کامل به ارزش 3.99 دلار برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

بی شک گالری ها مناسب ترین ابزار موجود برای دسترسی به فایل های چند رسانه ای می باشند که در تمامی دستگاه های اندرویدی شاهد وجود آن ها هستیم؛ اما همان طور که خود نیز می دانید گالری های پیش فرض از امکاناتی مطلوبی پشتیبانی نمی کنند! همین موضوع باعث شده است تا نرم افزار های جانبی رشد کرده و طرفداران بسیاری پیدا نمایند. 1Gallery – Photo Gallery & Vault (ENCRYPTED) عنوان یک اپلیکیشن گالری ایده آل و امنیتی می باشد که توسط todayweather.co توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. به راحتی به لیستی از تصاویر و فایل های ویدئویی دسترسی داشته و ان ها را به سادگی هر چه تمام تر اجرا نمایید. همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است از برترین ویژگی های این گالری امنیت فوق العاده بالایش می باشد که اجازه می دهد تا از تصاویر و یا ویدئو های خصوصی خود محافظت نموده و هر گونه دسترسی غیر مجاز را به وسیله پین کد و یا اثر انگشت قطع نمایید. همچنین با نصب این برنامه دیگر نیازی به اپ های ویرایشی نداشته و قادر هستید تا تصاویر و یا ویدئو های خود را در سطح مطلوبی ویرایش کنید. برای یافتن فایل های مورد نظر خود تنها کافی است تا از تابع جست و جو استفاده نموده و از سرعت یافتن اطلاعات نهایت استفاده را ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه 1Gallery – Photo Gallery & Vault (ENCRYPTED) اندروید :

دسترسی سریع به تمامی تصاویر و فایل های ویدئویی موجود در حافظه محافظت از حریم خصوصی و مخفی کردن تصاویر و فایل های ویدئویی محافظت از فایل ها به سه روش الگو، پین کد یا اثر انگشت سازماندهی بسیار ساده و سریع تصاویر و ویدئو ها نمایش انواع تصاویر در فرمت های گوناگون ویرایشگر داخلی تصاویر و فایل های ویدئویی امکان پخش ویدئو ها همراه با زیر نویس مشاهده اطلاعات دقیق پرونده های خود تابع جست و جو برای یافتن هر چه سریع تر فایل ها

اپلیکیشن 1Gallery – Photo Gallery & Vault (ENCRYPTED) با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری اش امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار و محبوب فارسروید دریافت نمایید.

1Gallery Premium

تغییرات نسخه 1.0.6 - Add rename photo/video feature. - Improve Secure Album loading speed. - Minor Bug fixes.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 1Gallery 1.0.6-15.150522 – برنامه گالری عکس ایده آل و امنیتی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..