تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Signals – Crypto 11.1.0 – برنامه پیشنهاد خرید و فروش ارز های دیجیتال اندروید

Signals – Crypto v11.1.0 – اپلیکیشن پیشنهاد خرید و فروش ارز های دیجیتال مخصوص دستگاه های اندروید
نسخه پرمیوم برنامه به ارزش 299.99 دلار

Signals – Crypto عنوان یک اپلیکیشن پیشنهاد خرید و فروش ارز های دیجیتال می باشد که توسط Zyncas Technologies توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. از چند سال گذشته تا به کنون ارز های دیجیتال رشد چشم گیری داشته اند و بسیاری از انسان ها برای سرمایه گذاری به سمت این ارز ها روی آورده اند. هیچ کس فکرش را نمی کرد که روزی قیمت بیت کوین از چند سنت به چند ده هزار دلار برسد! همان قدر که بازار ارز های دیجیتال پر طرفدار است و دیده اید که افراد زیادی به وسیله آن ها به ثروت رسیده اند؛ کسانی نیز دیده می شوند که مبالغ زیادی ضرر کرده و بخش اعظم سرمایه شان را از دست داده اند. تمامی این موارد به شما و دانش تان در این زمینه بستگی دارد. شما باید بدانید که در چه زمانی چه نوع ارزی را خریده و در چه زمانی آن را بفروشید! داشتن دانش کافی در زمینه ترید کمک می کند که در مدت زمانی بسیار کوتاه سرمایه تان را چندین برابر کرده و به یک حرفه ای در بازار ارز های دیجیتال تبدیل شوید. نرم افزار Signals – Crypto یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت پیشنهادات خرید و یا فروش ارز های دیجیتال می باشد. این نرم افزار بی نظیر با داشتن یک تیم حرفه ای به صورت مداوم در حال تحلیل ارز ها بوده و بهترین پیشنهادات را به صورت لحظه ای ارائه می دهد. با استفاده از برنامه فوق و انجام معاملات، لیستی از تمامی خرید و فروش های تان ثبت خواهد شد که در نهایت تخمینی از میزان سود و یا ضرر را به نمایش می گذارد. در کنار تیم حرفه ای تحلیل که در پس پرده این اپ هوشمند هستند، هوش مصنوعی نیز دخیل بوده و ضریب سود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنیم عدم اطمینان صد در صدی به این برنامه می باشد! همان طور که خود نیز آگاه هستید بازار ارز های دیجیتال همیشه ثبات نداشته و در برخی از موارد غیر قابل پیش بینی می باشد. به همین دلیل تیم توسعه دهنده هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با از بین رفتن سرمایه شما بر عهده نمی گیرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Signals – Crypto اندروید :

ارائه پیشنهادات مختلف در ارتباط با خرید و فروش ارز های دیجیتال پشتیبانی از رمز ارز های مختلف برای تمامی کاربران نمایش لحظه خرید برای کسب حداکثر سود ممکن نمایش لیستی از معاملات همراه با نردبانی از جزئیات کامل دنبال کردن ارز های دیجیتال مورد علاقه خود به صورت مداوم محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Signals – Crypto با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه ترید ارز های دیجیتال توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 389.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اصلی آن را از سرور های پر سرعت وب سایت محبوب فارسروید دریافت نمایید.

Signals - Crypto 3

تغییرات نسخه 11.1.0 - FIx minor issue

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Signals – Crypto 11.1.0 – برنامه پیشنهاد خرید و فروش ارز های دیجیتال اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..