تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند

ساعت: 12:34 منتشر شده در مورخ: 1395/09/26 شناسه خبر: 979088

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو موفق به دستگیری شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، رضا نصوحی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو با اعلام این خبر افزود: ماموران و محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست این اداره در گشت و کنترل خود موفق به دستگیری این متخلف در حین شروع به شکار حیات وحش شدند.

                                                         
وی در اینکه شکارچی متخلف دارای سابقه می‌باشد، افزود: از این شکارچی متخلف که در حال تعقیب دسته های قوچ وحشی بوده یک قبضه اسلحه برنو دوربین دار و تعداد 5 عدد تیر فشنگ و دودستگاه دوربین چشمی ضبط و پرونده پس از تکمیل، تحویل مراجع قضایی گردید.          

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو با درخواست از مردم خاطرنشان ساخت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را شماره تلفنهای 1812 و 1540 به این اداره اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده سهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..