تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ در دانشگاه محقق اردبیلی

ساعت: 13:43 منتشر شده در مورخ: 1395/09/26 شناسه خبر: 979389

دومین دوره مسابقات "نجات تخم مرغ" به همت انجمن علمی مکانیک در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، دومین دوره مسابقات "نجات تخم مرغ" با حضور دانشجویان دانشگاه های اردبیل به همت انجمن علمی مکانیک در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

بهروز میرزایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تشریح جزئیات این مسابقه علمی گفت: دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ با حضور 55 تیم سه نفره از دانشگاه های محقق اردبیلی، آزاد اسلامی واحد اردبیل، پیام نور اردبیل، علوم پزشکی اردبیل و مدارس تیزهوشان شهید بهشتی ، فرزانگان و ام البنین در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه محقق برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به نحوه برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: داوری  این مسابقات بر اساس وزن سازه، دقت سازه در هنگام فرود آمدن و نزدیکی آن نسبت به هدف، زمان فرود، سرعت فرود، خلاقیت در طراحی، زیبایی و رعایت اصول مکانیکی ارزیابی می شود.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در مورد  اهداف برگزاری این مسابقه، نیز به خبرنگار ما گفت: این مسابقات بمنظور ایجاد شور و نشاط در میان دانشجویان و بکارگیری مباحث تئوری در مباحث عملی، تمرین امدادرسانی در میادین جنگی، رساندن آذوقه و مواد دارویی به مناطق زلزله زده و آسیب دیده، طراحی سیستم های هوافضا جهت فرود آمدن کپسول های آتش نشانی بر روی سطح های مختلف برگزار شد.

 در پایان این دوره از مسابقات پس از  تیم های Paramond و بلوک 5 از دانشگاه محقق اردبیلی، تیم صدر از دانشگاه پیام نور اردبیل به مقام سوم رسید.

 فرهاد صادق مغانلو و رضا پیل افکن از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی  داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

عکاس:امیرحسین حبابی 

 

دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ در دانشگاه محقق اردبیلی/عکس از امیرحسین حبابی دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ در دانشگاه محقق اردبیلی/عکس از امیرحسین حبابی دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ در دانشگاه محقق اردبیلی/عکس از امیرحسین حبابی دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ در دانشگاه محقق اردبیلی/عکس از امیرحسین حبابی دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ در دانشگاه محقق اردبیلی/عکس از امیرحسین حبابی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ در دانشگاه محقق اردبیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..