تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموش طرز تهیه سالاد اسپانیایی سالاد مقوی و خوشمزه

آموزش روش تهیه سالاد اسپانیایی

برای تهیه سالاد اسپانیایی خوشمزه و مقوی در این مطلب همراه ما باشید. سالاد اسپانیایی بسیار خوشمزه و مقوی است.

مواد لازم برای سالاد اسپانیایی سرکه 2 قاشق غذاخوری گوجه فرنگی خرد شده 2 عدد متوسط خیار خرد شده 2 عدد زیتون سبز نصف پیمانه کاهو 1 عدد پیاز خلال شده 1 عدد کوچک روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری تن ماهی 400 گرم تخم مرغ آب پ شده 3 عدد نمک و فلفل به مقدار لازم

سالاد اسپانیایی

طرز تهیه سالاد اسپانیایی در ابتدا تخم مرغ ها را بگذارید آب پز شوند. در این فاصله گوجه فرنگی را بشویید و به انداه متوسط خرد کنید. خیار را بشویید و خرد کنید. پوست پیاز را بگیرید و به صورت خلالی خرد کنید. تخم مرغ های آب پز شده را پوست بگیرید و برش بزنید. ظرف سالاد را آماده کنید و تمام مواد را درون آن بریزید. تن ماهی را به مواد اضافه کنید. زیتون را با کمی نمک و فلفل درون سالاد بریزید و تمام مواد را خوب مخلوط کنید. می تواند مواد را به صورت جداگانه درون ظرف سالاد بچینید و یا تمام مواد را با هم مخلوط کنید.

سالاد اسپانیایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموش طرز تهیه سالاد اسپانیایی سالاد مقوی و خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..