تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان پخش و تکرار سریال همسایه‌ها از شبکه نسیم+خلاصه داستان و دانلود

ساعت پخش سریال همسایه‌ها از شبکه نسیم,

زمان تکرار سریال همسایه‌ها از شبکه نسیم,خلاصه داستان سریال همسایه‌ها,بازیگران سریال همسایه‌ها,ساعت تکرار سریال همسایه‌ها,تکرار سریال همسایه‌ها چه زمانی پخش میشه؟,سریال همسایه‌ها کی از شبکه نسیم پخش میشه؟,سریال همسایه‌ها چند قسمت است؟,بازپخش سریال همسایه‌ها در شبکه نسیم چه زمانی است؟ ,جزئیات پخش سریال همسایه‌ها از شبکه نسیم, سریال همسایه‌ها,تاریخ شروع پخش سریال همسایه‌ها از شبکه نسیم,سریال جدید شبکه نسیم,همسایه‌ها,تکرار سریال همسایه‌ها,سریال همسایه‌ها,

زمان پخش سریال همسایه‌ها از شبکه نسیم | ساعت تکرار همسایه‌ها از نسیم

زمان پخش و تکرار سریال همسایه‌‎ها از شبکه نسیم+خلاصه داستان و دانلود:

زمان پخش و تکرار سریال همسایه‌ها از شبکه نسیم :سریال همسایه ها از شنبه 27 آذر ماه شنبه تا پنجشنبه هر شب حوالی ساعت 21:45 از شبکه نسیم پخش می شود، تکرار اول آن روز،بعد حوالی ساعت 1:30 بامداد و بازپخش دوم آن حوالی ساعت 10:00 ظهر و تکرار سوم آن حوالی ساعت 16:00 از شبکه نسیم سیما پخش می شود.

بازیگران سریال همسایه‌ها:جواد رضویان ، سپند امیرسلیمانی ، مهران غفوریان ، سیروس گرجستانی ، آذین رئوف ، بهاره رهنما ، حسین سلیمانی ، شهین تسلیمی ، نعیمه نظام دوست ، سمانه پاکدل ، پوراندخت مهیمن و اصغر سمسار زاده از بازیگران اصلی این سریال می باشند.

خلاصه داستان و معرفی سریال همسایه‌ها:میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی شان اجاره دهد. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلی همچون وکالت، سایت خبری، خدمات مجالس، ماهنامه و… دارند چون در ابتدا فکر می کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش می کنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت،میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت بام ساکن می شوند و باقی ساکنین در دفاتر خود باقی می مانند. ماجراهای همسایه های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می شود.

برای دانلود سریال همسایه‌ها اینجا کلیک کنید

چرا سريال طنز مهران غفوريان به شبكه نسيم رفت؟

عليرضا سبط احمدی تهيه كننده سريال همسايه‌ها از انتقال پخش اين مجموعه به شبكه نسيم گفت.چرا سريال طنز مهران غفوريان به شبكه نسيم رفت؟علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده سريال «همسايه‌ها» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص علت انتقال سريال طنز مهران غفوريان به شبكه نسيم گفت: بنا به صلاحدید مسئولان و با توجه به فشردگی جدول پخش شبکه دو سیما، از شنبه پخش مجموعه تلویزیونی «همسایه ها» به شبکه نسیم موکول شده است. 

 وی ادامه داد: طبق درصد حداکثری مخاطبان شبکه نسیم و صحبت‌هایی که با آقایان مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، حسین کرمی مدیر شبکه نسیم و دكتر مرتضي میرباقری شد، تصمیم به پخش اين سريال از شبکه نسیم گرفتيم. 

 سبط احمدی در پایان با اشاره به روند تصویربرداری، درخصوص زمان پایان ضبط سریال همسایه‌ها بیان کرد: با توجه به پيشرفت 70 درصدی كار، پیش بینی ما برای پایان تصویربرداری اواخر دی ماه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان پخش و تکرار سریال همسایه‌ها از شبکه نسیم+خلاصه داستان و دانلود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..