تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان+علت ماجرا و آخرین وضعیت

علت بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان ,

آخرین وضعیت جسمانی مهران غفوریان,دلیل بستری شدن مهران غفوریان,ماجرای بستری شدن مهران غفوریان ,بستری شدن مهران غفوریان,عکس مهران غفوریان در بیمارستان ,جریان بستری شدن مهران غفوریان,آخرین وضعیت جسمانی مهران غفوریان,غفوریان در بیمارستان,آخرین خبر از وضعیت مهران غفوریان,ماجرای بستری شدن مهران غفوریان,مهران غفوریان,

علت بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان+آخرین وضعیت جسمانی

عکس بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان علت ماجرا و آخرین وضعیت

حسین سلیمانی عکسی از مهران غفوریان در حالی که در بیمارستان بستری شده است، منتشر کرد. این بازیگر تلویزیون که این روزها سریال «همسایه‌ها» را به کارگردانی غفوریان روی آنتن دارد، عکسی از مهران غفوریان در بیمارستان منتشر کرد.

او در توضیح عکس نوشت: «مهران غفوريان به علت فشارهايى ناشی از كار... امروز در بيمارستان بستری شد ...

خدارو شكر كه رو به بهبود هست. دمت گرم رفيق با غيرت كه حتی رو تخت هم می‌گفتی فردا حتما كار ميكنيم .... مگه داريم اينقدر ادم با روحيه. برای سلامتی هميشگی مهران عزيز دعا کنید.»

منبع:خبرانلاین/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان+علت ماجرا و آخرین وضعیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..