تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی We Were Here Forever برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

شما در بازی We Were Here Forever می‌توانید همراه با همکار خود وارد عمل شده و در قلعه شومی به سراغ ماموریت‌ها بروید. هیچ راهی برای خروج وجود ندارد و باید ببینید که به شما خیانت شده است یا خیر. باید آن‌قدر باهوش باشید که پازل‌ها و ماجراجوی‌های مختلف را دنبال کرده و در قلب مرموز جنوب قدم گذارید. همکاری بخش مهمی از بازی است و باید آگاهانه کار خود را انجام دهید. اسرار زیادی در تاریکی نهفته است و می‌توانید با معماهایی روبرو شوید که تعیین کننده همه چیز خواهند بود. باید از طریق تجربه پیشروی کرده و خطرات ناگهانی را بررسی کنید. شما و دوستان‌تان المان‌هایی در قالب قدرت هم کسب خواهید کرد.

We Were Here Forever PC-0xdeadc0de

دانلود-بازی-We-Were-Here-Forever

داستانی که در بازی می‌بینیم، نکات زیادی دارد که باید از طریق تجربه با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. ماجراجویی هیجان انگیزی در دنیای پر جنب و جوش ان جریان دارد و حتی المان‌هایی برای ترس شما تدارک دیده شده است. این مجموعه از اکشن و پازل گرفته تا مراحل همکاری محور را شامل می‌شود و باید به همراه هم زندانی‌های خود از قلعه قرار کرده و یک راز باستانی را کشف کنید. تنها چیزی که باید با آن شروع کنید، یک جفت واکی تاکی است. حال سوال اینجاست که آیا می‌توانید در طول یک موج حرکت کرده و با موفقیت از زندان فرار کنید یا خیر.

تصاویر-بازی-We-Were-Here-Forever تصاویر-بازی-We-Were-Here-Forever تصاویر-بازی-We-Were-Here-Forever تصاویر-بازی-We-Were-Here-Forever تصاویر-بازی-We-Were-Here-Forever تصاویر-بازی-We-Were-Here-Forever info

You and a fellow explorer awake inside the sinister Castle Rock with no way out – were you betrayed, or simply not that clever? Face the dark forces of this realm to escape or stay trapped… forever! Begin your thrilling co-op puzzle adventure now

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64 bit

Processor: Intel Core i3 4000 series or equivalent

Memory: 4 GB

Storage: 20 GB

Graphics: Nvidia GTX 750 or equivalent, integrated graphics not supported

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 bit

Processor: Intel Core i5 4000 series or equivalent

Memory: 8 GB

Graphics: Nvidia GTX 970 or equivalent, integrated graphics not supported

راهنمای نصب

1) فیلترشکن خود را وصل کنید. چرا که ایران تحریم است. آخرین نسخه Epic Installer را از اینجا دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، اجازه دهید تا به صورت کامل آپدیت شود.

2) از طریق این لینک برای خود اکانتی بسازید.

3) نرم افزار Epic Games Launcher را اجرا نمایید. با اکانتی که در گام دوم ساخته اید، لاگین کنید.

4) در محیط نرم افزار، بازی Hello Mod Kit را انتخاب کنید و به Library خود اضافه کنید (از اجرا و دانلود آن خودداری نمایید).

5) به فولدر دیتای بازی خود مراجعه کنید. بازی را توسط فایل اجرایی launcher.exe به صورت run as administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی We Were Here Forever برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..