تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Neptunia x SENRAN KAGURA برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Neptunia x SENRAN KAGURA یک تجربه هک اند اسلش در سبک نقش آفرینی است که باید به نیروها پیوسته و ماموریت‌های خود را انجام دهید. بیش از ۱۰ کاراکتر در بازی حضور دارند که هر کدام ماموریتی برای انجام واهند داشت. می‌توانید از میان انبوهی از دشمنان عبور کرده و ماموریت‌های خود را با موفقیت انجام دهید. شما می‌توانید حملات ویژه‌ای را در بازی انجام داده و با چالش‌ها جلو بروید. دو کشور متخاصم در بازی حضور دارند که در برابر هم دیگر صف آرایی کرده و می‌توانند شرایط عجیبی را ایجاد کنند. بازی پس از نبردهای اکشن است و می‌توانید از بین ۱۰ شخصیت ممکن یکی از را انتخاب کنید.

Neptunia x SENRAN KAGURA: Ninja Wars PC-DARKSiDERS | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Neptunia-x-SENRAN-KAGURA-Ninja-Wars

هر شخصیت مجموعه‌ای مهارت‌های منحصربه‌فرد را دارد و می‌توانید از ان‌هایی برای نابودی دشمنان خود در غباری از نبردها استفاده کنید. نینجا و شینوبی‌ها هم در بازی حضور دارند و هر کدام می‌توانند آسیب‌های فیزیکی متفاوتی را به شما وارد کنند. شما برای کاهش سرعت دشمنان خود هم می‌توانید کارهای زیادی را انجام دهید. در این بازی می‌توانید همه نوع نینجا را به تیم خود آورده و از آن‌ها در تنش بین دو ملت استفاده کنید. می‌توانید به مدارس رزمی رفته و ببینید که کدام یکی از کاراکترها می‌توانند هنرهای رزمی بهتری برای شما داشته باشند. بازی یک سبک Compa هم دارد که هنرهای رزمی را به واسطه تکنیک‌های فرمان‌برداری برقرار می‌کند.

تصاویر-بازی-Neptunia-x-SENRAN-KAGURA-Ninja-Wars تصاویر-بازی-Neptunia-x-SENRAN-KAGURA-Ninja-Wars تصاویر-بازی-Neptunia-x-SENRAN-KAGURA-Ninja-Wars تصاویر-بازی-Neptunia-x-SENRAN-KAGURA-Ninja-Wars تصاویر-بازی-Neptunia-x-SENRAN-KAGURA-Ninja-Wars info

Neptunia and SENRAN KAGURA join forces in this action-packed RPG!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8 (64-bit)

Processor: Intel i5 2.3GHz or AMD A9 2.9GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Dedicated GPU with 2GB of VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectSound (DirectX) compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit) / Windows 11 (64-bit)

Processor: Intel CPU Core i7 3770 or above

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 970 or AMD RX 560 2GB equivalent

DirectX: Version 12

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectSound (DirectX) compatible sound card

Additional Notes: Optimal 4k performance may require better than Recommended System Requirements

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Neptunia x SENRAN KAGURA برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..