تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




World Empire 3.2.4 – بازی استراتژیک “امپراطوری جهانی 2027” اندروید + مود

World Empire 2027 v3.2.4 – بازی استراتژیک زیبای امپراطوری جهانی 2027 اندروید‌
یک بازی استراتژیک فوق العاده زیبا و محبوب تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

World Empire 2027 یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک از استودیو iGindis Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست کاربران عزیز جدیدترین نسخه آن مثل همیشه برای اولین بار در ایران و به صورت کاملا رایگان در سایت ما منتشر شده است. اگر دنبال یک بازی استراتژیک درجه یک با جزئیات بسیار بالا می گردید تا برای ساعت ها سرگرم تان کند و حجم کمی هم داشته باشد، بدون شک World Empire 2027 بهترین انتخاب ممکن است! داستان بازی در سال 2027 رخ می دهد. زمانی که در کمال تعجب و شگفتی آمریکا دست از دخالت در امور کشور های دیگر برداشته و به دنبال حل کردن مشکلات کشور خودش است! اروپا هم با مشکلات بسیار از جمله پایین آمدن قیمت یورو و هجوم پناهندگان دست و پنجه نرم می کند و نمی تواند برای کشور های دیگر شاخ و شانه بکشد! کشور شما هم بر اثر شورش در وضعیتی بد قرار دارد و اینجاست که شما باید وارد شوید و به اوضاع سر و سامانی بدهید! انتخاب با شماست، گسترش دادن امپراطوری تان با جنگ یا دیپلماسی! یک داستان عالی و درجه یک با جزئیات بسیار خوب که می تواند مخاطب را پای بازی میخکوب کند! World Empire 2027 به شدت اعتیاد آور است و گیم پلی خوبش و همین طور داستان عالی نمی گذارد که دست از بازی بکشید و باعث می شود تا همیشه به فکر گسترش امپراطوری خود باشید نکته جالب و قابل توجه در مورد بازی این است که World Empire 2027 بر اساس واقعیت طراحی شده است! یعنی کشور های مختلف با سیاست هایشان در دنیای واقعی طراحی شده اند که همین جذابیت بازی را دو چندان می کند و باعث می شود تا بازی به واقعیت نزدیک تر شود. حتی جمعیت کشور ها هم بر اساس واقعیت است مثلا ایران در بازی دارای 80 میلیون نفر جمعیت می باشد که البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که تا سال 2027 قطعا جمعیت ایران افزایش داشته ک همین باعث شده سازندگان کمی به جمعیت ایران اضافه کنند!

World Empire 2027

تنوع فوق العاده خوبی در بازی World Empire 2027 وجود دارد و شما می توانید از انواع سلاح ها برای جنگ با دشمنانتان استفاده کنید! به طور معمول چنین بازی هایی باید هوش مصنوعی قدرتمندی داشته باشند که World Empire 2027 خوشبختانه در این زمینه هم عالی کار کرده است. محدودیتی در بازی وجود ندارد، شما می توانید از میان 180 کشور (از جمله ایران) هر کدام که دلتان خواست را انتخاب کنید و به بازی بپردازید. این شما هستید که می توانید انتخاب کنید که در کمال بی رحمی به روی سر مردم کشور دشمنتان بمب شیمیایی بیندازید یا این که کار را با مذاکره و دیپلماسی پیش ببرید! شاید شگفت زده بشوید وقتی بفهمید بازی تا این حد به جزئیات پرداخته که شما در آن می توانید دست به تشکیل یک گروهک تروریستی در کشوری دیگر بزنید تا هرج و مرج ایجاد کنید و اهداف خود را پیش ببرید! البته که بازی نقطه ضعف هم دارد، برای مثال بازی بعضی اوقات بسیار کند می شود، به طوری که باید یک دکمه را دو یا سه بار فشار دهید تا قابلیتش اعمال شود اما خوشبختانه با آپدیت های متعدد سازندگان این مشکلات در حال رفع شدن هستند. از این بازی و استودیو نسخه های دیگری هم منتشر شده است که البته آن نسخه ها جهان محدود تری داشتند و برای مثال تنها به آسیا یا اروپا ختم می شدند اما این بازی کل جهان را در خود گنجانده است و همین باعث می شود تا حد امکان از مشکلاتش چشم پوشی کنیم! بازی World Empire 2027 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است و بیش از 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها و پرطرفدار ترین بازی های دسته بندی استراتژیک به شمار می رود که ما در فارسروید آخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را تنها با یک کلیک دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود به بخش Black Market بروید و با خرید از داشتن پول بی نهایت لذت ببرید!

تغییرات نسخه 3.2.4 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 3

4.7

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «World Empire 3.2.4 – بازی استراتژیک “امپراطوری جهانی 2027” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..