تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر دچار مشکلات معده هستید این کار را بکنید - آکا

,[categoriy] اگر دچار مشکلات معده هستید این کار را بکنید

اگر دچار مشکلات معده هستید این کار را بکنید - آکا اگر دچار مشکلات معده هستید این کار را بکنید - آکا

آکاایران: اگر دچار مشکلات معده هستید این کار را بکنید

آکاایران: دکتر محمد فصیحی دستجردی، دلیل این توصیه را از دیدگاه طب سنتی بیان کرده است، این محقق طب سنتی با اشاره به این موضوع که، مزاج سرد و تر مزاجی می باشد که به همراه خود سستی و کم‌تحرکی را به دنبال دارد، ادامه داده است: «هر چه معده به سمت سردی و رطوبت برود، تنبل‌تر شده و در هضم غذا و نیز ارسال احساس سیری، کندتر عمل می‌کند.

به گزارش آکاایران: در نتیجه بعد از خوردن غذا احساس سنگینی و گاهی نفخ شدید در فرد عارض می‌شود که در اثر آن، هضم غذا در معده ناقص و کند انجام می‌شود».

دکتر فصیحی توصیه کرده است: «خوردن کمی نمک پیش از صرف غذا باعث می‌شود معده قبل از غذا گرم و فعال شده و نیز رطوبت و سنگینی آن از بین برود و آماده هضم کامل غذا شود، که این امر از ترش کردن و احساس سوزش سر دل، بعد از خوردن غذا جلوگیری کرده و فرد را در حفظ سلامت و بهداشت معده یاری می‌کند».

البته باید توجه داشت مصرف بیش از اندازه نمک موجب مشکلات عدیده‌ای می‌شود و مصرف نمک قبل و بعد از غذا باید به صورت بسیار کم و در حد تعادل صورت بگیرد.

تهیه و گردآوری: گروه تغذیه و سلامت آکا ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر دچار مشکلات معده هستید این کار را بکنید - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..