تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی موتور یک اتوبوس ولوو/ راننده نفهمید، پلیس راهور، آتش را خاموش کرد

آتش‌سوزی موتور یک اتوبوس ولوو/ راننده نفهمید، پلیس راهور، آتش را خاموش کرد

جامعه > حوادث - رییس پلیس راه راهور ناجا از حریق یک دستگاه اتوبوس ولوو در محور هراز با ۱۵ مسافر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور؛ سردار محمد حسین حمیدی افزود: حوالی ساعت ١٠ صبح پنجشنبه ماموران پلیس راه در حین ماموریت در محور هراز حوالی کیلومتر ٩٠ متوجه حریق یک دستگاه اتوبوس ولوو از ناحیه موتور شدند.

وی افزود: در پی این حادثه ماموران پلیس راه اتوبوس مذکور را که حامل ١٥ مسافر بود در کنار مسیر سریعا متوقف کرده و ضمن پیاده کردن مسافران، با کمک کپسول آتش نشانی خود، حریق اتوبوس را مهار کردند.

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: با اقدام بموقع ماموان پلیس راه این حادثه خسارت جانی نداشت. اتوبوس مذکور از بهشهر به سمت تهران در حال تردد بود که با هماهنگی صورت گرفته مسافران با اتوبوس دیگری به تهران منتقل شدند.

وی عنوان کرد: علت این حریق برابر نظر کارشناسان پلیس راه نقص فنی از ناحیه موتور بوده است.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی موتور یک اتوبوس ولوو/ راننده نفهمید، پلیس راهور، آتش را خاموش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..