تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Piano Fire 1.0.84 – بازی موزیکال “پیانوی آتشین” اندروید + مود

Piano Fire: Edm Music & Piano v1.0.84 + Mod – بازی موزیکال چالش برانگیز “پیانوی آتشین” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس نامحدود و بازبودن قفل وی آی پی) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Piano Fire: Edm Music & Piano – پیانوی آتشین عنوانی دیگر از استودیوی هنگ کنگی Adaric Music است که به دنبال موفقیت خوب بازی های قبلی این استودیو در سبکی مشابه یعنی سبک موزیکال (Music) طراحی و عرضه شده است. استودیوی Adaric Music به ساخت و انتشار بازی های موزیکال زیادی از جمله بازی محبوب Beat Fire – EDM Music & Gun Sounds معروف شده است. این استودیو در رقابت با استودیوهایی رقیب همچون AMANOTES در تلاش است تا سهم بیشتری از سبک بازی های موزیکال را به بازی های خود اختصاص دهد و به همین خاطر برای رقابت در این زمینه بازی های متعددی در این سبک منتشر کرده است. هر دوی این استودیوها به صورت تخصصی روی بازی های سبک موزیکال فعالیت می کنند و تا به امروز ده ها بازی متنوع در همین سبک فقط از این دو توسعه دهنده منتشر شده است. Piano Fire: Edm Music & Piano بازی دیگری از Adaric Music برای قوت بخشیدن به مجموعه بازی های موزیکال خود است که در این مطلب از سایت فارسروید قصد معرفی و بررسی آن را داریم. پس اگر از علاقه مندان به بازی های سبک موزیک هستید، با ما در ادامه همراه باشید.

Piano Fire: Edm Music & Piano

Piano Fire: Edm Music & Piano یک بازی موزیکال سرگرم کننده است که برای هرچه محبوب تر شدن یک ویژگی خاص دارد. استودیوی Adaric Music برای قرار دادن بازی خود جزو بازی های پرمخاطب تصمیم گرفت تا با تقلید از سری بازی های محبوب و انقلابی Piano Tiles جایگاه خوبی در بین هواداران این سبک پیدا کند. این تصمیم و این رویکرد شاید کار درستی به نظر نرسد اما توسعه دهندگان این بازی سعی کردند تا با طراحی خوب و حرفه ای بازی خود، از برچسب های تقلید نا آگاهانه جلوگیری کنند. بازی Piano Fire در رقابت با بازی Magic Tiles استودیوی AMANOTES طراحی و عرضه شده است. نتیجه کار هم تقریباً طبق انتظار پیش رفت و این بازی در کمتر از دو سال موفق به ثبت رکورد بی نظیری در گوگل پلی شد و توانست بیشتر از 50 میلیون بار دانلود شود. برای تعریف کلی این بازی می توان گفت که Piano Fire: Edm Music & Piano با الگوبرداری بسیار نزدیک از مجموعه Piano Tiles طراحی شده و روند گیم پلی و حتی طراحی های گرافیکی آن بسیار شبیه به این مجموعه است. البته Adaric Music سعی کرده تا با گنجاندن ویژگی های متفاوت بازی خود را کمی منحصر به فرد کند. در مجموع باید گفت که روند بازی تفاوت خیلی زیادی با پیانو تایلز ندارد و در آن بازیکنان باید مراحل مختلف موزیکال را که روی آهنگ های EDM و Piano متمرکز است با نگه داشتتن انگشت روی نت های موسیقی پشت سر بگذارند. بازی Piano Fire: Edm Music & Piano ده ها آهنگ و آلبوم زیبا و جذاب دارد که با پیش روی در آن ها درجه سختی مراحل هم بیشتر می شود. با اینکه سبک کلی بازی در ظاهر ساده به نظر می رسد اما درواقع این عنوان یک بازی چالش برانگیز است که برای موفقیت در آن به سرعت عمل بالایی نیاز دارید. برای دانلود آخرین نسخه رسمی این بازی همراه با یک نسخه مود شده می توانید به بخش دانلودباکس فارسروید مراحعه نمایید.

تغییرات نسخه 1.0.84 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Piano Fire 1.0.84 – بازی موزیکال “پیانوی آتشین” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..