تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه شیر انبه خوشمزه و مقوی در منزل

طرز تهیه نوشیدنی خوشمزه و مقوی شیر انبه

نوشیدنی شیر انبه یکی از نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار است و خیلی ساده و در مدت زمانی کوتاه می توانید آن را آماده کنید.

شیر انبه یکی از نوشیدنی های مقوی است و به همین دلیل بسیار طرفدار دارد در این مطلب روش تهیه شیر انبه را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم شکر یک و نیم قاشق غذاخوری پودر دارچین مقداری کم در صورت تمایل انبه رسیده با قطعات کوجک خرد شده دو پیمانه قطعات یخ خرد شده نصف پیمانه شیر کم چرب نیم لیتر

شیر انبه

طرز تهیه شیر انبه

برای درست کردن شیر انبه در ابتدا یک پیمانه شیر را با انبه های خرد شده درون مخلوط کن قرار دهید و سپس در حدود 20 ثانیه هم بزنید.

حالا باقی شیر را با پودر دارچین، تکه های یخ و شکر درون مخلوط کن قرار دهید و به مدت 30 ثانیه دیگر هم بزنید تا تمام مواد به خوبی با هم مخلوط شوند و حالا نوشیدنی خوشمزه شیر انبه آماده شده است. قبل از اینکه نوشیدنی گرم شود، آن را در لیوان های بلند بریزید و با نی میل کنید.

نکات تکمیلی دستور تهیه این مطلب برای 4 نفر می باشد و اگر می خواهید برای تعداد کمتر یا بیشتری از افراد این نوشیدنی را تهیه کنید پس به همین تناسب مواد را کم یا زیاد کنید. این نوشیدنی مقوی و خوشمزه را می توانید در وعده صبحانه، میان وعده و یا دسر میل کنید. شیر انبه جزو نوشیدنی مخلوط می باشد. زمان آماده سازی و مایحتاج شیر تقریبا 10 دقیقه می باشد.

امیدواریم از این نوشیدنی خوشمزه نهایت لذت را ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه شیر انبه خوشمزه و مقوی در منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..