تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیرات ادرار کردن پس از ارضای جنسی بر دستگاه تناسلی

تاثیرات ادرار کردن پس از ارضای جنسی بر دستگاه تناسلیپس از ارضای جنسی تا حد امکان از ادرار کردن پرهیز کنید

رابطه جنسی منجر به ورود باکتری به داخل مجرای ادرار زنان می‌شود و از این طریق احتمال بروز عفونت ادراری را افزایش دهد.

 

به گزارش تالاب، یکی از توصیه های پزشکان و حتی توصیه های دینی در روابط جنسی ، تاکید بر ادرار کردن بعد از رابطه جنسی است . پس از ارتباط جنسی و رسیدن به ارگاسم ، بهتر است زن و مرد هر دو ادرار کنند و خود را بشویند . در این مطلب به بررسی دلایل مفید بودن این عمل میپردازیم با ما همراه باشید

 

ادرار کردن چگونه و چه زمانی اثرات مفیدی بر اندام ادراری تناسلی زنان دارد ، موضوعی است که دکتر آزیتا صفارزاده‌کرمانی، متخصص زنان و زایمان ، به آن پاسخ می‌شود.

تاثیرات ادرار کردن پس از ارضای جنسی بر دستگاه تناسلی

 

حتما شما هم شنیده‌اید که اگر زوجین بعد از برقراری رابطه جنسی، ادرار کنند با این اقدام از ابتلا به عفونت‌های ادراری پیشگیری می‌کنند. ولی اینکه ادرار کردن چگونه و چه زمانی اثرات مفیدی بر اندام ادراری تناسلی زنان دارد، موضوعی است که دکتر آزیتا صفارزاده‌کرمانی، متخصص زنان و زایمان، فوق‌تخصص نازایی و لاپاراسکوپی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ر ادامه به آن پاسخ می‌شود.

 

آناتومی بدن زنان در مقایسه با مردان به گونه‌ای است که مجرای میزراه کوتاه‌تر است و درنتیجه باکتری سریع‌تر خود را به مثانه می‌رساند. بنابراین درصورتی که باکتری‌ها وارد مجرای ادراری و مثانه شوند و در آنجا تکثیر پیدا کنند، فرد به عفونت ادراری مبتلا می‌شود.

 

رابطه جنسی منجر به ورود باکتری به داخل مجرای ادرار زنان می‌شود و از این طریق احتمال بروز عفونت ادراری را افزایش دهد. ادرار پس از روابط جنسی باعث کاهش چشمگیری در عفونت‌های ادراری خانم‌ها و آقایان می‌شود.

 

درواقع این اقدام، باکتری‌ها را از حرکت به سمت مثانه باز می‌دارد و از بدن خارج می‌کند. نکته حائز اهمیت دیگر این است که نگه داشتن ادرار برای زمان طولانی می‌تواند باعث ایجاد عفونت‌های مجاری ادراری شود. از این رو، هر زمانی که فرد نیاز به دفع ادرار دارد، باید مثانه تخلیه شود و حتما پس از دفع ادرار، از سمت جلو به عقب اندام تناسلی شسته شود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیرات ادرار کردن پس از ارضای جنسی بر دستگاه تناسلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..