تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Beat.ly Lite VIP 2.0.210 – نسخه کم حجم برنامه ساخت موزیک بیت لای!

Beat.ly Lite – Music Video Maker with Effects v2.0.210 – اپلیکیشن نسخه کم حجم برنامه “بیت لای” اندروید
نسخه وی آی پی و کامل به ارزش 54.99 دلار

همه ما می دانیم که اینفلوئنسر ها و وبلاگ نویسان برای جذب مخاطبین بیشتر پیش از اشتراک گذاری ویدئو و یا تصاویر شان آن ها را ویرایش می کنند. ایجاد تغییرات در نوع نمایش و افزودن جلوه های خاص به محتوا باعث می شود روز به روز افراد علاقه مند به شما زیاد تر شده و پست های تان بازدید بیشتری داشته باشند. برخی از متخصصین تولید محتوا دارای دانش کافی برای کار با برنامه های ویرایش هستند و نیاز های شان را به صورت شخصی برطرف می سازند اما برخی دیگر مجبور به متحمل شدن هزینه برای ویرایش ها می شوند! ما در پست های گذشته برنامه های مختلفی را نظیر Beat.ly معرفی کرده ایم، ابزار های هوشمندی که بدون نیاز به دانش تخصصی خاص کمک می کنند نیاز های تان را به هر گونه ویرایش گری برطرف سازید. حمایت شما از و درخواست های مکرر تان باعث شد که در این پست تصمیم به معرفی نسخه کم حجم این استارت اپ بگیریم. Beat.ly Lite – Music Video Maker with Effects عنوان نسخه کم حجم و لایت برنامه “بیت لای” می باشد که توسط شرکتی با همین نام توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافی است این برنامه فوق العاده را نصب کرده و به مجموعه ای بی پایان از ابزار ویرایشی دسترسی پیدا کنید. همان طور که در توضیحات نسخه اصلی نیز اشاره کردیم؛ این اپ هوشمند گزینه ای مناسب برای اینفلوئنسر ها و وبلاگ نویسان می باشد، به گونه ای که کمک می کند بدون هیچ گونه دانش تخصصی نیاز های خود را به ابزار های ویرایش ویدئو از بین ببرید. تعداد زیادی از الگو ها و افکت های در اختیار شما عزیزان قرار دارد که بهره مندی از آن ها جذابیت کلیپ های تان را دو چندان می کند. تغییر حالت در افکت ها و هر گونه انتقالی با ریتم موزیک ها همراه است که زیبایی ویدئو ها را دو چندان می کند. اسلایدشو ساز حرفه ای شرایطی را فراهم می سازد که با مجموعه عکس های موجود در گالری اسلایدشو هایی فوق العاده و خاطره انگیز را ایجاد کنید. بهتر است این نرم افزار بی نظیر را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Beat.ly Lite – Music Video Maker with Effects اندروید :

دسترسی به مجموعه ای از الگو ها و افکت های ویژه به روز رسانی مرتب افکت ها و الگو های موجود هماهنگی الگو ها و افکت ها با ریتم موزیک انتخابی مجموعه ای از موزیک های زیبا و جذاب برای قرار دادن روی ویدئو فرآیند ویرایش آسان بدون گزینه های پیچیده چندین الگوی mv و انتقال برای چسباندن ویدئو ها به یکدیگر امکان ایجاد ترکیب نا محدود تصاویر و ویدئو ها با یکدیگر ادغام چندین فایل ویدئو با یکدیگر انتخاب موزیک پس زمینه از دیتابیس و یا حافظه اسمارت فون ساخت اسلایدشو های هیجان انگیز دریافت فایل های خروجی با کیفیت فوق العاده بالا اشتراک گذاری کلیپ ها با دوستان خود در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Beat.ly Lite – Music Video Maker with Effects با بهره مندی از مجموعه قابلیت های گوناگون اش در زمینه ویرایش کلیپ ها توانسته است با پرداخت درون شبکه 54.99 دلاری اش امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی آن را از دیتابیس عظیم وب سایت فارسروید دریافت نمایید.

Beat.ly Lite - Music Video Maker with Effects

تغییرات نسخه 2.0.210 Bug fixed

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Beat.ly Lite VIP 2.0.210 – نسخه کم حجم برنامه ساخت موزیک بیت لای!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..