تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Yokai Hunter Shintaro 1.0 – بازی آرکید “شکارچی یوکای: شینتارو” اندروید!

Yokai Hunter Shintaro v1.0 – بازی ماجرایی – آرکید “شکارچی یوکای: شینتارو” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل لازی با قیمت 4.49 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آنلاین

Yokai Hunter Shintaro – شکارچی یوکای: شینتارو عنوان اولین پروژه رسمی استودیوی Rival3RD در سبک بازی های آرکید است که در قالب یک بازی پولی با قیمت 4.49 دلار برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. استودیوی Rival3RD از جمله استودیوهای بازی سازی مستقل و کوچکی است که تعداد اعضای آن کمتر از تعداد انگشتان یک دست است. البته این نکته هم قابل ذکر است که این استودیو در واقع یک استارت آپ نوپا است و پتانسیل پیشرفت و توسعه دارد. اولین بازی این استودیو در آپریل 2022 به صورت رسمی برای دو پلتفرم Windows PC (از طریق فروشگاه استیم) و Android (از طریق گوگل پلی) به انتشار رسید و همزمان با انتشار آن، فارسروید با افتخار و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و آماده سازی نسخه اندرویدی بازی کرده و آن را به صورت خریداری شده و کامل به شکل رایگان در اختیار شما دوستان قرار داده است. در ادامه شما را بیشتر با ویژگی ها و ماهیت کلی بازی Yokai Hunter Shintaro آشنا خواهیم کرد. این بازی در سبک آرکید و با اقتباس از عناوین کلاسیک رترو در سبک Action Platformer طراحی شده است و درست مثل همه بازی های پلتفرمر ویژگی هایی استاندارد دارد.

Yokai Hunter Shintaro

بازی Yokai Hunter Shintaro داستانی حماسی از دو قهرمان افسانه ای را بازگو می کند که بعد از حمله نیروهای شیطانی Yokai به دهکده انسان ها، برای برقراری آرامش و نابود کردن این شیاطین پا به مأموریتی خطرناک می گذارند. یوکای یا Yokai درواقع نامی افسانه ای و کلاسیک از یک پادشاهی ژاپنی در فرهنگ فولکور ژاپن است که توسط ارواح کنترل می شود. یوکای اغلب به شخصیت های منفی و موجوداتی شیطانی مربوط است که در فرهنگ باستانی ژاپن علیه مردم عادی بودند و هدفشان نابودی انسان ها و نسل جنگجویان و سامورایی های تحت فرماندهی پادشاهی انسان ها بوده است. در بازی Yokai Hunter Shintaro شما در نقش شخصیت های اصلی بازی باید جلوی ارتشی از نیروهای شیطانی یوکای را بگیرید و با غلبه کردن بر کردن آن ها دهکده را از معرض نابودی کامل نجات دهید. طراحی های دو بعدی و گرافیک پیکسلی بازی شکارچی یوکای: شیتارو هرکسی را یاد بازی های کلاسیک رترو می اندازد. بازی از نمای رو به رو دنبال می شود و شما می توانید با کمک دکمه های مجازی روی صفحه به سمت جلو یا عقب حرکت کنید و با دشمنان مبارزه کنید. سازنده بازی توصیه می کند برای تجربه بهتر و لذت بخش تر Yokai Hunter Shintaro از کنترلرهای فیزیکی جداگانه برای بازی استفاده کنید. در طول بازی Yokai Hunter Shintaro شما با دشمنان زیادی از جمله رئیس های خطرناک و مخوف برخورد خواهید داشت. گیم پلی بازی به نوبه خود سخت و چالش برانگیز است و برخلاف ظاهر کلاسیک، برای خیلی از افراد چالشی سخت خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن و یا تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل از بخش دانلودباکس فارسروید آخرین نسخه رسمی آن را به شکل خریداری شده و بدون محدودیت دریافت کنید.

تغییرات نسخه 1.0 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Yokai Hunter Shintaro 1.0 – بازی آرکید “شکارچی یوکای: شینتارو” اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..