تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید خاص دروازه‌بان افسانه‌ای از کی روش

تمجید خاص دروازه‌بان افسانه‌ای از کی روش

کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان ماه گذشته از سمت مربیگری اش در تیم ملی فوتبال مصر به دلیل عدم راه یابی به جام جهانی استعفا کرد. کی‌روش بعد از ۷ سال مربیگری در تیم ملی ایران راهی کلمبیا شد. مرد پرتغالی دو سال هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشت ولی در نهایت برکنار شد.

کی‌روش ۷ ماه پیش هدایت مصر را برعهده گرفت. کی‌روش در این مدت فراعنه را به فینال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ رساند ولی از قهرمانی بازماند. مربی پرتغالی در نهایت با شکست خوردن مقابل سنگال از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماند.

در همین رابطه عصام الحضری دروازه‌بان افسانه‌ای مصری‌ها که با حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سن ۴۵سالگی به مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی تبدیل شد به تمجید از مربی پرتغالی پرداخت.

الحضری مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مصر در کنار کی‌روش بود. او تجربه خود را در کنار مربی سابق ایران این طور توصیف کرد: در طول ۷ ماه گذشته خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفتم. او یک مربی در تراز جهانی است که به هیچ وجه در کارهای من دخالت نمی کرد.

وی افزود: به هیچ وجه شایعات مطرح شده در زمینه دخالت کی‌روش در امور دروازه‌بان‌ها صحت ندارد بلکه برعکس او خیلی حرفه ای رفتار می کرد و من در امور دروازه‌بان‌ها کاملا آزادی عمل داشتم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید خاص دروازه‌بان افسانه‌ای از کی روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..