تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم و نسل جدید در خنثی سازی توطئه های آنها موثر است

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار شفائی 24 اردیبهشت ماه در همایش استانی جهاد تبیین که با حضور نخبگان، اساتید، جوانان و مسئولین استانی در تالار فردوسی سیستان‌وبلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدا نخبه و اساتید، گفت: جریان حق و باطل از زمان خلقت بشر همواره وجود داشته و منازعات مختلف بین آنها بوده و به دنبال پیشرفت بشر همواره دستخوش تحولات بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به این مطلب که باید به مسائل مردم در روستاها توجه کنیم، ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد که باید از آن‌ها برای بهبود وضعیت زندگی و رفاه آنان استفاده کنیم، افزود: قطعا بدون حضور و مشارکت و همراهی مردم نمیتوانیم در میدان رویا رویی با دشمن مقابله کرد و از مشکلات عبور کنیم، رمز توفیق ما همراهی مردم با نظام است.

وی با اشاره به این مطلب که باید اساتید، نخبگان و رسانه ای ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اثر مثبت داشته باشند و با تشریح و تبیین اقدامات انجام شده برای رفاه مردم، توطئه های معاندین و مخالفان نظام را خنثی کنند، ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران اقدامات بسیاری در زمینه های مختلف در کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان انجام شده اگرچه کافی نیست اما تبیین و تشریح وضعیت فعلی وظیفه مسولان، اساتید و نخبگان و رسانه هاست.

سردار شفائی ادامه داد: دشمن تلاش می کند اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند، هدف آنها تخریب و تحریف انقلاب اسلامی است، تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم به ویژه نسل جدید میتواند در خنثی سازی توطئه های آنها موثر باشد.

این مسئول تصریح کرد: دشمن همه توان نظامی، اقتصادی و رسانه ای خود را علیه ایران اسلامی به کار گرفته که ماهواره یکی از ابزار دشمن علیه ایران اسلامی است به طوریکه تمرکز 116 شبکه ماهوره ای و تلویزیونی دنیا به جغرافیای ایران و به زبان فارسی، نشان از اوج دشمنی آنان با ایران اسلامی را دارد.

سردار شفائی با اشاره به این مطلب که آمریکای جهانخوار با کمک همپیمانان خود از جمله رژیم صهینیستی و اعراب و حکام مرتجع با همراهی معاندین و منافقین و مخالفان و لیبرال ها از زمان شروع انقلاب اسلامی در صف مقابله قرار گرفته اند، اظهار داشت: تمرکز جنگ ترکیبی دشمن بر ذهن و قلب مردم است اگر قرار باشد جهاد تبیین را به خوبی درک کنیم باید اول به حوزه جنگ ترکیبی دشمن نگاه جامع تری داشته باشیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: امروزه دشمنان جنگ ترکیبی را علیه جریان حق و نظام و انقلاب اسلامی ایران به کار گرفته اند، این جنگ ترکیبی مانند گذشته محدود به یک جغرافیای خاص نیست بلکه دشمن با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و با تمرکز و هم افزایی برای مقابله با ایران اسلامی در صحنه حاضر است.

این مسؤول ادامه داد: تمرکز جنگ ترکیبی دشمن بر ذهن و قلب مردم است

وی گفت: آمریکای جهانخوار با کمک همپیمانان خود از جمله رژیم صهینیستی و اعراب و حکام مرتجع با همراهی معاندین و منافقین و مخالفان و لیبرال ها از زمان شروع انقلاب اسلامی در صف مقابله قرار گرفته اند.

سردار شفایی بیان کرد: دشمن همه توان نظامی، اقتصادی و رسانه ای خود را علیه ایران اسلامی به کار گرفته و ماهواره یکی از ابزار دشمن علیه ایران اسلامی است به طوریکه تمرکز 116 شبکه ماهوره ای و تلویزیونی دنیا به جغرافیای ایران و به زبان فارسی، نشان از اوج دشمنی آنان با ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمن تلاش می کند اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند، هدف آنها تخریب و تحریف انقلاب اسلامی است، تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم به ویژه نسل جدید میتواند در خنثی سازی توطئه های آنها موثر باشد.

این مسؤول افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران اقدامات بسیاری در زمینه های مختلف در کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان انجام شده اگرچه کافی نیست اما تبیین و تشریح وضعیت فعلی وظیفه مسولان، اساتید و نخبگان و رسانه هاست.

وی گفت: باید اساتید، نخبگان و رسانه ای ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اثر مثبت داشته باشند و با تشریح و تبیین اقدامات انجام شده برای رفاه مردم، توطئه های معندان و مخالفان نظام را خنثی کنند.

سردار شفایی افزود: قطعا بدون حضور و مشارکت و همراهی مردم نمیتوانیم در این میدان مقابله کرده و از مشکلات عبور کنیم، رمز توفیق ما همراهی مردم است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید به مسائل مردم در روستاها توجه کنیم، ظرفیت های بسیاری در این استان وجود دارد که باید از آنهاها برای بهبود وضعیت زندگی و رفاه آنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره های قبل آنطور که باید از ظرفیت های این استان استفاده نشده و روستاها که باید مرکز تولید و تکاپو باشند امروزه دارند مصرف گرا می شوند و این درست نیست، گفت: امیدواریم در این دوره و با همت دولت انقلابی اتفاقاتی که در شان مردم است را رقم بزنیم، سپاه و بسیج برای آموزش و هم افزایی در تمامی روستاها و شهرها اعلام امادگی می کند، هر پایگاه مقاومت بسیج محل مراجعه، بررسی و مشکلات مردم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم و نسل جدید در خنثی سازی توطئه های آنها موثر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..