تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم دادگاهی در بریتانیا: «کچل» خطاب کردن مردان نوعی آزار جنسی است

دادگاهی در بریتانیا روز چهارشنبه اعلام کرد کچل خواندن یک مرد در محل کار به منزله آزار جنسی است. این دادگاه گفت اشاره به ریزش موی مردان نوعی آزار جنسی است، زیرا این قضیه در میان مردان شایع تر است و بنابراین ذاتا به جنسیت ربط دارد. این دادگاه به پرونده‌ای مربوط به سال ۱۹۹۵ اشاره کرد که در آن تشخیص داده شده بود زنی که درباره اندازه سینه‌اش از مدیر خود نظری شنیده بود، مورد تبعیض جنسی قرار گرفته است.

این تصمیم که در یک دادگاه مربوط به اشتغال گرفته شده نمونه‌ای نادر از شکایتی است که در آن اظهار نظر درباره ریزش موی کارمندان مستقیما با آزار جنسی مرتبط تشخیص داده شد. دادگاه اشتغال، سیستمی است که در بریتانیا برای حل و فصل مسائل بین کارمندان و کارفرمایان از آن استفاده می‌شود.

دادگاهی در بریتانیا: کچل نامیدن یک مرد مصداق آزار جنسی است

مشخص نیست که آیا این پرونده می‌تواند سابقه‌ای برای پرونده ‌های آزار جنسی در آینده بریتانیا ایجاد کند یا خیر، با این حال این حکم می‌تواند در شکایت‌های آینده مورد اشاره قرار گیرد.

این پرونده توسط مردی به نام آنتونی فین مطرح شد که نزدیک به ۲۴ سال برای شرکت British Bung کار کرده بود. فین، مافوق مرد خود، جیمی کینگ را به آزار و اذیت متهم کرده و اشاره کرده بود که این مقام مافوق او را «پیر» و «کچل» خطاب کرده است.

در این حکم آمده است: «این کلمات تند و تاثیرگذارند؛ با این حال آن‌طور که ما متوجه شدیم این شیوه صحبت در این کارخانه رایج بوده است. به نظر ما آقای کینگ با بیان اظهارات شخصی در مورد ظاهر فردی دیگر، از مرزها عبور کرده است.»

دادگاهی در بریتانیا: کچل نامیدن یک مرد مصداق آزار جنسی است

فین در این شکایت استدلال کرد که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت به‌طور ناعادلانه‌ای اخراج شد. با آنکه او در برخی ادعاهای خود مبنی بر اخراج ناعادلانه و آزار جنسی موفق شد، دادگاه تشخیص داد که رفتار خود او نیز در اخراج نقش داشته است. مبلغ غرامت این کارگر متعاقبا اعلام خواهد شد. بنا به گزارش‌ها این مبلغ احتمالا چیزی بین ۳۰ تا ۵۰ هزار دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

محققان: مردان کچل باهوش تر و موفق ترند

آلوپسی یا کچلی سکه ای؛ هرآنچه باید درباره بیماری همسر ویل اسمیت بدانید

از آزار جنسی علیه زنان چه می‌دانید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم دادگاهی در بریتانیا: «کچل» خطاب کردن مردان نوعی آزار جنسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..