تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس مجلس از فرودگاه شهرستان کلاله بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به استان گلستان از فرودگاه شهرستان کلاله به عنوان دومین فرودگاه استان گلستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گلستان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سومین روز از سفر خود به استان گلستان با حضور در شرق استان گلستان از فرودگاه شهرستان کلاله استان گلستان که پس از سال‌ها دوباره فعالیت خود را آغاز کرده، بازدید کرد.

در استان گلستان 2 فرودگاه در سال‌های اخیر ساخته شده که قدمتی یکی از آنها بیش از 35 سال است.

فرودگاه کلاله یکی از نیازهای منطقه شرق استان گلستان است و به علت مسافت طولانی با مرکز استان گلستان، ضرورت راه‌اندازی دوباره آن بیش از پیش احساس شد که از ماه گذشته این فرودگاه دوباره فعال شده است.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس مجلس از فرودگاه شهرستان کلاله بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..