تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Medica Medication Reminder & Pill Tracker Full 9.3 – برنام&#1607

[Medica Medication Reminder & Pill Tracker v9.3 [Premium – اپلیکیشن یادآوری مصرف دارو اندروید
نسخه پریمیوم و کامل به ارزش 15.99 دلار تقدیم شما عزیزان

یکی از مشکلاتی که باعث می شود در هنگام بیماری در زمانی کوتاه به سرعت به بهبودی دست پیدا نکنیم عدم مصرف به موقع دارو هاست! تا کنون گجت های مختلف و متنوعی برای یادآوری مصرف دارو ها منتشر شده است که بیشتر ان ها گران قیمت بوده و هر کسی نمی تواند تهیشان کند! بهترین جایگزین برای این گجت ها را می توان اپ های اندرویدی دانست. Medica Medication Reminder & Pill Tracker Full عنوان یک اپلیکیشن پر امکانات برای یاداوری مصرف دارو مخصوص اندروید می باشد که توسط شرکت IRWAA LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربرانش اجازه می دهد تا زمان مصرف دارو های خود را هیچ گاه فراموش نکنند و به موقع یادآوری های لازم را دریافت نمایند. این برنامه را شاید بتوان یکی از پر طرفدار ترین ابزار موجود برای افرادی که دچار فراموشی می شوند دانست که زمان بهبودی را به حداقل ممکن می رساند. به تعداد نا محدود یادآور های مصرف را ایجاد کنید و به صورت پیش فرض دوز مصرف را مشخص نمایید! بهتر است این اپلیکیشن ضروری را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما در ادامه مطلب هماره باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Medica Medication Reminder & Pill Tracker اندروید :

امکان ایجاد یاد آور های نامحدود مصرف دارو پشتیبانی از 17 نوع دارو مختلف با گرافیک بسیار بالا عکس گرفتن از دارو ها و انتخاب ان به عنوان عکس پیشفرض دارو تنظیم دوز مصرفی به دلخواه خود و نماش هنگام یاداوری امکان تعیین ناتفیکیشن ها تنها یک بار برای همیشه نظارت کامل بر آمار تمامی اطلاعیه های دریافتی غیر فعال کردن اطلاعیه برخی از دارو های خاص و حذف نکردنشان حالت تاخیر برای دریافت یادآوری مجدد

اپلیکیشن Medica Medication Reminder & Pill Tracker با برخورداری از مجموعه امکاناتی خاص و متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 15.99 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم ان را از فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود .

Medica Medication Reminder & Pill Tracker

تغییرات نسخه 9.3 Refining the Time of Taking experience according to users feedback. Previous: Custom theme colors, dark mode, enhanced reminder layout, improved time of taking, improved home-screen widget, and many other fixes.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Medica Medication Reminder & Pill Tracker Full 9.3 – برنام&#1607»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..