تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه عمل اسلیو معده سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

جراحی اسلیو معده یا اسلیو گاسترکتومی جراحی برای کاهش وزن است که شامل برداشتن قسمت بزرگی از معده است. پس از جراحی، فرد پس از خوردن مقدار کمی غذا احساس سیری می کند. هزینه اسلیو معده در سال 1401 حدود 30 میلیون تومان است. با این‌حال اگر عوامل تاثیرگذار بر این جراحی را بدانید؛ حتما می‌توانید کمی قیمت آن را پایین بیاورید.

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

جراحی اسلیو معده چطور لاغر می‌کند؟

این جراحی باعث می‌شود افراد کمتر احساس گرسنگی کنند، زیرا معده کوچک‌تر مقدار پایین‌تری از هورمونی به نام گرلین را تولید می‌کند که باعث گرسنگی می‌شود.

مطلب پیشنهادی: بهترین جراح اسلیو معده در تهران، چطور انتخابش کنیم؟

چه زمانی باید به جراحی اسلیو معده فکر کنم؟

جراحی اسلیو معده نوعی جراحی چاقی است که به آن جراحی کاهش وزن نیز می گویند. گاهی اوقات برای افرادی که بسیار چاق هستند یا مشکلات سلامتی ناشی از چاقی دارند توصیه می شود. شما باید تنها از تلاش برای کاهش وزن به روش های کاهش وزن مختلف و جواب نگرفنت ، جراحی اسلیو معده را در نظر بگیرید.

قبل از جراحی اسلیو معده باید روش‌های کاهش وزن مانند رژیم و ورزش را امتحان کنید

قبل از انتخاب جراحی اسلیو معده چه کنیم؟

اولین قدم این است که میزان مصرف غذا و فعالیت و ورزش روزانه خود کاهش دهید. همچنین برخی داروهای کاهش وزن هستند که پزشک برای‌تان تجویز می‌کند. اگر این روش‌ها جواب ندادند؛ برای جراحی اسلیو هزینه کنید.

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

فواید اسلیو معده چیست؟

کاهش وزن پس از جراحی اسلیو معده می تواند به کاهش مشکلات دیابت نوع 2، دوره های آسم و فشار خون و به بهبود سلامت قلب کمک کند.

چگونه برای جراحی اسلیو معده آماده شوم؟

اگر قصد جراحی دارید، به آزمایش‌های مختلفی نیاز دارید تا مطمئن شوید که جراحی اسلیو معده برای شما مناسب است.

مطلب پیشنهادی: معده درد و راه‌های درمان آن، علائم و نشانه‌های معده درد عصبی

پزشک در مورد هر گونه تغییری که باید در داروها و رژیم غذایی خود در هفته ها یا روزهای قبل از جراحی ایجاد کنید، به شما توصیه می کند. شب قبل از جراحی باید خوردن و آشامیدن را متوقف کنید.

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

در حین جراحی اسلیو معده چه اتفاقی می افتد؟ جراحی اسلیو معده با بیهوشی عمومی انجام می شود. جراح از یک دستگاه مشخص برای ایجاد یک لوله کوچک یا "اسلیو" در معده استفاده می کند و سپس بقیه معده را خارج می کند. پس از جراحی، معده فقط یک پنجم آنچه را که قبلا انجام می داد، نگه می دارد. در طی جراحی اسلیو معده قسمت بزرگی از معده برداشته می شود.

مطلب پیشنهادی: تشک ضد رفلاکس بزرگسالان، چه تاثیری در کاهش اسید معده دارد؟

بعد از اسلیو معده چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

اگر جراحی اسلیو معده دارید، ابتدا با غذاهای مایع شروع کنید. در طی چند هفته آینده، باید غذای پوره شده و سپس  غذای جامد بخورید. خواهید شد. وعده های غذایی شما بسیار کوچکتر خواهد بود و ممکن است مجبور شوید به دلیل کوچک بودن شکمتان خوردن نوشیدنی را همراه با وعده های غذایی خود متوقف کنید.

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

هزینه کاهش وزن با عمل اسلیو می‌ارزد؟ پس از جراحی چاقی برای کاهش وزن و حفظ آن باید تغییرات قابل توجهی در سبک زندگی ایجاد کنید. به عنوان مثال، توصیه های تغذیه ای از یک متخصص تغذیه در مورد چگونگی تغییر عادات غذایی برای حفظ سلامتی در حین کاهش وزن دریافت خواهید کرد. وعده های غذایی شما بسیار کمتر از قبل خواهد بود. و احتمالا تا آخر عمر از ویتامین ها یا سایر مکمل ها استفاده خواهید کرد. شما همچنین باید میزان فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.

مطلب پیشنهادی: درمان قطعی زخم معده چگونه است؟

خطرات جراحی اسلیو معده چقدر است؟ جراحی اسلیو معده یک روش ایمن است. گاهی اوقات ممکن است افراد دچار خونریزی یا نشت مایعات از معده شوند. اسلیو معده ممکن است به مرور زمان منبسط شود و باعث شود مقداری از وزن از دست رفته را دوباره بگیرید. در مورد خطرات این روش با پزشک خود صحبت کنید.

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

عوامل تاثیرگذار بر هزینه اسلیو معده چیست؟

جراح و کلینیک مهم‌ترین عوامل اثر گذار در قیمت جراحی لاپاروسکوپی هستند.

مطلب پیشنهادی: عمل بای پس معده در درمان چاقی اثر دارد؟

هزینه جراح لاپاروسکوپی برای اسلیو معده 

این روش معمولاً به روش لاپاروسکوپی انجام می شود که شامل قرار دادن ابزارهای کوچک از طریق چندین برش کوچک در قسمت فوقانی شکم است. طی گاسترکتومی اسلیو، حدود 80 درصد معده برداشته می‌شود و شکمی لوله‌ای شکل به اندازه و شکل یک موز باقی می‌ماند. بنابراین دستمزد جراحی که لاپاراسکوپی را بلد باشد بسیار اهمیت دارد که بین 18-20 میلیون تومان است.

محدود کردن اندازه معده مقدار غذایی را که می‌توانید مصرف کنید محدود می‌کند. علاوه بر این، این روش باعث تغییرات هورمونی می شود که به کاهش وزن کمک می کند. همین تغییرات هورمونی همچنین به تسکین شرایط مرتبط با اضافه وزن، مانند فشار خون بالا یا بیماری قلبی کمک می کند.

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

امکانات کلینیک جراحی لاپاروسکوپی

اگر کلینیک امکانات کافی برای اسلیو معده نداشته باشد؛ انجام این جراحی، سبب برخی مشکلات و عوارض می‌شود.

خون ریزی بیش از حد عفونت واکنش های نامطلوب به بیهوشی لخته شدن خون مشکلات ریوی یا تنفسی از لبه بریده معده نشت می کند انسداد دستگاه گوارش فتق ها رفلاکس معده به مری قند خون پایین (هیپوگلیسمی) سوء تغذیه استفراغ

مطلب پیشنهادی: عوارض و فواید عمل اسلیو معده

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

نمایه توده بدنی باید مناسب باشد

کسانی باید اسلیو معده را انجام دهند که شاخص توده بدنی (BMI) آنها 40 یا بالاتر است (چاقی شدید). به علاوه کسانی که این مشکلات را دارند هم می‌توانند اسلیو معده را انجام دهند.

بیماری قلبی  فشار خون بالا کلسترول بالا آپنه انسدادی خواب دیابت نوع 2 سکته سرطان ناباروری

هزینه عمل اسلیو معده سال 1401 چقدر است؟

بیمه هزینه جراحی اسلیو را تقبل می‌کند؟

بله. جراحی اسلیو یک عمل درمانی است که فرد را از مشکلات حیاتی نجات دهد؛ بنابراین بیمه آن را تقبل می‌کند. 

جراحی اسلیو معده را پیش کدام جراح انجام دهیم؟

رر این صفحه درباره هزینه جراحی اسلیو معده گفتیم؛ عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن را ذکر کردیم؛ حالا اگر دنبال یک جراح خوب می‌گردید؛ سری به بخش گوارش و جراحی عمومی نی‌نی‌بان بزنید. پزشکان باتجربه آماده پاسخ‌گویی به شما هستند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه عمل اسلیو معده سال ۱۴۰۱ چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..