تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه "مصطفی" شایست

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ هفته گذشته یازدمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس در محل پارک علم و فناوری پردیسان برگزار شد که این رویداد با حضور گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور داخلی و استقبال دانشمندان خارجی از سراسر جهان رو به رو شد.

در رابطه با کیفیت برگزاری این نمایشگاه دکتر وی‌جای لای (Lau woei jye), استاد دانشگاه تکنولوژی مالزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: کیفیت برگزاری نمایشگاه در سطح بالایی قرار دارد و خوشحالم که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌ام. جایزه مصطفی نیز پتانسیل بالایی برای عرصه جدیدترین فناوری‌ها, اختراعات و تحقیقات دانشمندان کشورهای مسلمان به جهان دارد و سزاوار توجه هرچه بیشتر کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: من سال گذشته نیز در جایزه مصطفی شرکت کردم. پروژه امسال من که در این مسابقات ارائه داده‌ام, در رابطه با غشاهای نسل بعدی برای نمک‌زدایی آب و بالا بردن راندمان این غشاءهاست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه "مصطفی" شایست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..