تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Farming Fever 0.17.0 – بازی مدیریتی “هیجانِ کشاورزی” اندروید + مود

Farming Fever v0.17.0 + Mod – بازی مدیریتی-شبیه سازی هیجانِ کشاورزی برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه نامحدود + جان نامحدود + حذف تبلیغات)
تست شده با اجرای آفلاین

Farming Fever – Cooking Games – هیجان کشاورزی اثری دیگر از سری بازی های شبیه سازی و مدیریتی استودیوی قبرسی Matryoshka سازنده بازی هایی مثل Rescue Team – time management game است که به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای یکاربران اندرویدی سراسر جهان منتشر شده است. ما همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی آن را آماده سازی کرده ایم و همراه با یک نسخه مود شده انحصاری آن را برای دانلود منتشر کرده ایم. استودیوی Matryoshka از جمله استودیوهای بازی سازی فعال در زمینه بازی های مدیریتی و شبیه سازی است و عنوان Farming Fever – Cooking Games نیز یکی از بهترین آن هاست که با ترکیب بسیار جذابی از سبک مدیریتی، شبیه سازی و مزرعه داری طراحی شده است. ماهیت و روند اصلی این بازی مثل بازی های سبک آشپزی و رستوران داری است و به همین خاطر سازنده این بازی از عنوان Cooking Games برای آن استفاده کرده است. اما نکته جالب اینجاست که برخلاف تیپیکال کلیشه ای بازی های رستوران داری، بازی Farming Fever – Cooking Games یک عنوان چندمنظوره و متفاوت است که می تواند حسابی شما را سرگرم کند. در ادامه با فارسروید همراه باشید تا شما را بیشتر با این بازی زیبا آشنا کنیم.

Farming Fever - Cooking Games

Farming Fever – Cooking Games یک بازی خلاقانه از دسته بازی های شبیه سازی است. شما در این بازی در نقش شخصیت اصلی بازی که دختری جوان و فعال است هستید. او همراه با پدربزرگش تصمیم گرفته تا مزرعه کوچک خانوادگی خود را دوباره رونق بدهد. او با کمک های پدربزرگ و با استفاده از راهنمایی های او این مزرعه را راه اندازی می کند. وظیفه شما کاشت مواد غذایی مثل گوجه فرنگی، ذرت و … است. از دیگر وظایف شما پرورش حیوانات اهلی مزرعه مثل گاو و مرغ است تا بتوانید با شیر گاو و تخم مرغ هم کسب درآمد کنید. روند بازی در Farming Fever – Cooking Games خلاقانه و در عین حال چالش برانگیز است. با شروع هر یک از مراحل بازی، مشتریان به سمت مزرعه شما می آیند و سفارش خود را به شما نشان می دهند. شما باید با کاشت سریع محصولات و آماده سازی این مواد غذایی، سفارش مشتریان خود را تکمیل کنید. با پیشرفت در بازی می توانید بخش های بیشتری به مزرعه خود اضافه کنید. برای مثال می توانید یک کوره برای طبخ نان اضافه کنید یا با خرید یک دستگاه پنیر ساز، اقدام به ساخت پنیر از شیر گاو کنید. مثل هر بازی مشابه دیگری در سبک Cooking Games ملاک اصلی کسب امتیاز بیشتر سرعت عمل و مدیریت زمان است. هرچه مشتریان شما بیشتر معطل شوند امتیاز کمتری دریافت کرده و در نهایت پول کمتری هم به دست می آورید. زمانی که باید برای تکمیل سفارش هر مشتری صرف کنید در کنار آن ها نمایش داده می شود تا شما بدانید چقدر زمان دارید. سیستم ارتقاء رسانی ها در بازی Farming Fever – Cooking Games طوری است که شما قادر به ارتقاء بخش های مختلف با پرداخت هزینه هستید. نمای بازی از بالا بوده و شما برای تعامل با هر قسمت می توانید روی آن ضربه بزنید. شخصیت بازی توانایی برداشتن و حمل دو مواد غذایی مختلف را دارد و این به شما کمک می کند تا در هر لحظه مقدار بیشتری از محصولات غذایی را آماده کرده و به مشتری ها ارائه کنید. برای دانلود این بازی می توانید به قسمت دانلودباکس فارسروید مراجعه کنید.

نکات تکمیلی:

بازی Farming Fever آفلاین است و نیازی به اینترنت ندارد. اما اگر بازی را به صورت آنلاین اجرا کنید احتمال مسدود شدن نسخه مود وجود دارد. همچنین در نظر داشته باشید که اگر بازی آپدیت شده باشد و شما نسخه قبلی آن را به صورت آنلاین اجرا کرده باشید پیغام آپدیت نمایش داده می شود و شما باید نسخه جدید را نصب کنید. بنابراین توصیه می شود که این بازی را فقط به شکل آفلاین اجرا کنید. ویژگی نسخه مود جان و سکه بی نهایت است. سکه های شما با خرج کردن کم می شود اما در صورتی که مقدار آن ها برای خرید یک آیتم کافی نباشد هم شما می توانید از آن ها استفاده کنید. دقت کنید که الماس های بازی در نسخه مود شده این ویژگی را ندارند. تغییرات نسخه 0.17.0 What’s new on the farm? — New boosters. Speedy Shield and Fast Farmer. Try out these two new boosters: Speedy Shield and Fast Farmer. — More options if you fail a level. We’ve changed some boosters. Now you can add 10 extra seconds or 1 customer to a level and continue playing. — Changes to the upgrade shop. Upgrades from the shop to the farm will now be delivered by a friendly courier on a moped! The delivery time depends on the level and category of the upgraded equipment.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Farming Fever 0.17.0 – بازی مدیریتی “هیجانِ کشاورزی” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..