تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماندگاری سفیدی دندان ها بعد از بلیچینگ

سوال :  دوام سفیدی دندان ها بعد از بلیچینگ چقدر است؟

پاسخ :بلیچینگ دندان یکی از روش های زیبایی و سفید کردن دندان می باشد. یکی از نکاتی که حتما باید به آن توجه داشته باشید، دوام و ماندگاری آن است. در واقع بلیچینگ اثر دائمی ندارد و تنها با یک جلسه انجام آن نمی توانید برای همیشه از دندان های سفید برخوردار باشید. برای این که بتوانید دندان های خود را سفید نگه دارید، حداقل باید سالی یک بار این کار را انجام دهید. البته در کنار آن باید به موارد و نکاتی نیز توجه داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر از دوام سفیدی دندان ها بعد از بلیچینگ به سراغ کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا بیابانی رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا بیابانی یا دریافت نوبت از کلینیک دندانپزشکی دکتر شیدا بیابانی کلیک کنید. 

ماندگاری سفیدی دندان ها بعد از بلیچینگ نحوه بلیچینگ دندان

همان طور که می دانید بلیچینگ به دو صورت انجام می شود در روش اول می توانید در مطب دندانپزشک زیبایی این کار را  انجام دهید که به آن office bleaching هم گفته می شود و در نهایت شما صاحب ۲ الی ۳ درجه دندان های روشن تر خواهید شد. در روش دوم بیمار می تواند با استفاده از قالبی که دندانپزشک زیبایی از دندان بیمار تهیه می کند در منزل طوری که به لثه آسیبی وارد نشود طبق دستور دندانپزشک استفاده نماید به این روش home bleaching گفته می شود.

مزایای بلیچینگ دندان


بلیچینگ دندان دارای مزایای مخصوص به خود می باشد. این مزایا به شرح زیر است:

بلیچینگ دندان یکی از ساده ترین روش های سفید کردن دندان ها است. این روش در واقع از روش های بیخطر به شمار می رود.

ماندگاری سفیدی دندان ها بعد از بلیچینگ

عوامل موثر در افزایش ماندگاری بلیچینگ دندان


برای افزایش دوام و ماندگاری بلیچینگ دندان باید به موارد و نکاتی توجه داشته باشید. در ادامه به این نکات اشاره خواهیم داشت:

بعد از انجام بلیچینگ دیگر نباید قلیان و یا سیگار بکشید، زیرا آنها باعث تیره شدن دندان هایتان می شود. به هیچ عنوان تا یک روز پس از انجام بلیچینگ خوراکی های رنگی نخورید. حتما باید به صورت منظم مسواک بزنید و پس از صرف غذا از نخ دندان استفاده کنید. اگر به نوشیدنی های مانند قهوه، نسکافه و چای علاقه دارید، حتما باید پس از نوشیدن آن مسواک بزنید. در ابتدای کار بهتر است به صورت منظم و هفتگی به دندانپزشک مراجعه کنید تا از سلامت دندان های خود اطمینان حاصل کنید. بعد از بلیچینگ حتما در رژیم غذایی خود آب، شیر، برنج، پاستا، گل کلم، مرغ، ماهی و نان سفید قرار دهید.

ماندگاری سفیدی دندان ها بعد از بلیچینگ

بلیچینگ عوارض ندارد


بلیچینگ یکی از روش هایی است که عوارض جانبی برای افراد ایجاد نمی کند. ممکن است بعد از بلیچینگ فرد احساس سوزش در قسمت لثه ها داشته باشد اما این امر طبیعی بوده و بعد از مدتی برطرف خواهد شد.

زنان بادار بهتر است عمل سفید کردن دندان ها را بعد از زایمان انجام دهند، زیرا تاثیرات آن بر روی جنین هنوز مشخص نشده است و به دلیل اینکه این عمل، یک عمل زیبایی بشمار می رود. بهتر است زنان باردار بعد از زایمان و بدون نگرانی آن را انجام دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماندگاری سفیدی دندان ها بعد از بلیچینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..