تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف خرید توییتر از سوی ایلان ماسک و اخراج مدیر ارشد ایرانی الاصل در مرخصی زایمان

با تصمیم ایلان ماسک مبنی بر خرید توییتر، هر روز خبرهای جدیدی درباره این شبکه اجتماعی منتشر می‌شود. در تازه‌ترین مورد، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و تیمش در حال آماده شدن برای ممیزی خود از ۱۰۰ کاربر توییتر هستند تا تعداد ربات‌ها و حساب‌های کاربری اسپم را شناسایی کنند.

پیش از این ماسک روز پنج‌شنبه ادعا کرد که می‌خواهد معامله را متوقف کند تا بتواند این موضوع را طی سه ماهه اول تایید کند که حساب‌های دروغین یا اسپم، کمتر از پنج درصد از ۲۲۹ میلیون کاربر این غول شبکه های اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

توقف خرید توییتر از سوی ایلان ماسک / اخراج مدیر ارشد ایرانی تبار این شرکت

ماسک بعدا به شوخی گفت: «ربات‌ها از این شمارش عصبانی‌اند.» حساب رسمی توییتر ۶۱.۷ میلیون فالوور دارد و این به این معنی است که ماسک گروه بزرگی برای انتخاب دارد. ثروتمندترین مرد جهان گفت همچنان به انجام این خرید متعهد است.

در این بین، دونالد ترامپ روز جمعه در پلتفرم خود در شبکه اجتماعی جدید Truth Social نوشت ماسک پس از موافقت با پرداخت ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم، به دنبال مذاکره بهتری برای خرید توییتر است. رئیس جمهور سابق ایالات متحده گفت تنها دلیلی که ماسک هنوز قرارداد توییتر را لغو نکرده، پرداخت یک میلیارد دلار هزینه جداسازی است. ترامپ نوشت: «امکان ندارد ایلان ماسک توییتر را به چنین قیمت مسخره‌ای بخرد؛ به‌ویژه اینکه فهمیده این شرکت عمدتا مبتنی بر ربات‌ها و حساب‌های جعلی است.»

توقف خرید توییتر از سوی ایلان ماسک / اخراج مدیر ارشد ایرانی تبار این شرکت

هفته گذشته، ماسک در راستای اعلامیه‌های قبلی خود مبنی بر اینکه قصد دارد به جای ممنوعیت‌عا و سانسورها به سمت آزادی بیان حرکت کند، این نکته را مطرح کرد که ترامپ را در صورت به دست گرفتن سکان قدرت، به توییتر باز خواهد گرداند؛ موضوعی که بحث‌های شدیدی را برانگیخت.

توییت‌ های غافلگیرکننده ماسک مبنی بر توقف انجام این معامله، باعث سقوط سهام توییتر در وال استریت شد، زیرا تحلیلگران حدس می‌زنند ماسک در تلاش است این معامله را با قیمت پایین‌تری جوش دهد و یا به‌طور کامل بی‌خیال آن شود. اگر ماسک این قرارداد را فسخ کند، نه تنها مجبور به پرداخت یک میلیارد دلار هزینه فسخ می‌شود، بلکه ممکن است از سوی توییتر به خاطر نقض قرارداد از او شکایت شود.

توقف خرید توییتر از سوی ایلان ماسک / اخراج مدیر ارشد ایرانی تبار این شرکت

در جریان تغییرات جدید در این شبکه اجتماعی، روز پنج‌شنبه کیوان بیک پور مدیر ایرانی‌تبار بخش مصرف‌کنندگان برکنار شد. بیک پور که از سال ۲۰۱۵ به توییتر پیوسته بود درباره برکناری خود گفت: «واقعیت این است که فکر نمی‌کردم توییتر را اینجا و این‌گونه ترک کنم و این تصمیم من نبود.»

این فارغ التخصیل دانشگاه استنفورد که هنگام دریافت خبر اخراج، به خاطر زایمان همسرش در مرخصی به سر می‌برد گفت: «پاراگ آگراوال مدیرعامل توییتر پس از آنکه به من اطلاع داد می‌خواهد تیم را به سمت دیگری هدایت کند، خواست که آنجا را ترک کنم.» بیک پور طی سال‌های فعالیت خود در توییتر، توسعه بسیاری از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این شبکه اجتماعی را رهبری کرده بود.

توقف خرید توییتر از سوی ایلان ماسک / اخراج مدیر ارشد ایرانی تبار این شرکت

بروس فالک، مدیرکل درآمد و رئیس بخش تجاری توییتر نیز تایید کرد که او هم توسط توسط آگراوال اخراج شده است. آگراوال اعلام کرد که جی سالیوان، مدیر موقت محصول مصرف‌کنندگان، مشاغل بیک‌پور و فالک را در نقش ادغام شده جدیدی به عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

توییت ایلان ماسک درباره کاهش نرخ زاد و ولد در ژاپن که خشم ژاپنی ها را برانگیخت

ریخت و پاش ایلان ماسک برای مدیران ارشد توییتر پس از خرید این پلتفرم اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف خرید توییتر از سوی ایلان ماسک و اخراج مدیر ارشد ایرانی الاصل در مرخصی زایمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..