تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تلفات کرونایی کره شمالی به 27 نفر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مقامات کشور کره شمالی صبح شنبه اعلام کردند که 21 کشته جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است و مجموع تلفات این کشور به 27 نفر افزایش پیدا کرده است.

"ای‌بی سی" در این باره نوشت, مقامات این کشور همچنین اعلام کردند که روز گذشته 174440 نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

مرگ و میر جدید در روز جمعه ثبت شده است در بحبوحه گسترش سریع تب از اواخر آوریل، تعداد کل را به 27 مورد مرگ و 524440 بیماری افزایش داد. کره شمالی اعلام کرد 243630 نفر بهبود یافته و 280810 نفر در قرنطینه باقی مانده‌اند.

"کیم جونگ اون"، رهبر کره شمالی در جریان جلسه دفتر سیاسی حزب حاکم در روز شنبه شیوع بیماری را به عنوان یک "تحول بزرگ" تاریخی توصیف کرد و خواستار اتحاد بین دولت و مردم برای تثبیت هرچه سریع‌تر شیوع این بیماری شد.

خبرگزاری رسمی مرکزی پیونگ یانگ اعلام کرد که مقامات در این نشست عمدتاً درباره راه‌های توزیع سریع تجهیزات پزشکی که از ذخایر اضطراری آزاد شده، بحث کردند.

کارشناسان می‌گویند با توجه به سیستم مراقبت بهداشتی ضعیف این کشور و اینکه 26 میلیون نفر از مردم آن عمدتاً واکسینه نشده‌اند، شکست در کنترل شیوع کووید19 می‌تواند عواقب مخربی در کره شمالی داشته باشد.

رسانه‌های دولتی کره شمالی گفتند، آزمایش‌های نمونه‌های ویروس که روز یکشنبه از تعداد نامشخصی از افراد مبتلا به تب در پایتخت این کشور، پیونگ یانگ جمع‌آوری شده، تأیید می‌کند که آن‌ها به نوع اومیکرون آلوده شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تلفات کرونایی کره شمالی به 27 نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..