تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابزار سفر ;شارژر دو منظوره برای سفر که هم دیواری میشود هم همراه+تصاویر

در این مطلب از ابزار سفر با بامپ (Bump) آشنا خوهید شد.

ابزار سفر شارژر دو منظوره برای سفر 

در این مطلب از ابزار سفر با بامپ (Bump) آشنا خوهید شد. بامپ ابزاری تخم‌مرغی شکل است که هم به عنوان شارژر دیواری و هم پاوربانک (شارژر همراه) استفاده می‌شود.

این روزها، در زمینه ساخت شارژر‌های قابل‌حمل نوآوری‌های چندانی به چشم نمی‌خورد و معمولا شارژرها ظاهری مشابه یک مستطیل‌مکعب دارند و تنها چیزی که باعث تفاوتشان از هم می‌شود اندازه و رنگ‌های متنوع آنها است. در عین حال، یکی از چیزهایی که درباره شارژرها خوشایند به نظر می‌رسد این است که اغلب قیمتی مناسب دارند و کاربردی‌ هستند.

ابزار سفر ;شارژر دو منظوره برای سفر که هم دیواری میشود

 البته، اگر شما به دنبال چیزی متفاوت هستید، بد نیست این مقاله از ابزار سفر را بخوانید و با شارژر بامپ (Bump) آشنا شوید. این شارژر را می‌توانید با قیمتی حدود ۱۵۰ هزار تومان (۴۰ دلار) خریداری کنید و مطمئن باشید از خرید خود راضی خواهید بود، چراکه این شارژر با بسیاری از شارژرهای موجود متفاوت‌ است.

این ابزار کوچک و سبک، شارژ تلفن همراه را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. با خرید بامپ، یک شارژر دیواری و یک پاوربانک را در یک ابزار خواهید داشت ـ ابزاری که هم قابلیت شارژ گوشی‌های اپل و هم اندروید را دارد. بنابراین اگر به همراه خانواده سفر می‌روید و گوشی‌‌هایی با برندهای متفاوت دارید، نیازی به همراه بردن چند شارژر نخواهید داشت.

 ابزار سفر ;شارژر دو منظوره برای سفر که هم دیواری میشود

یک بامپ همراه داشته باشید و با استفاده از پریز برق یا به صورت سیار گوشی خود را شارژ کنید.  چنگک‌های تاشو این دستگاه را می‌توانید به راحتی باز و بسته کنید و بامپ را از یک شارژر برقی به یک پاور بانک قابل حمل تبدیل کنید. با داشتن باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و قابلیت یک و نیم بار شارژ گوشی‌های همراه، بامپ قوی‌ترین پاوربانک موجود در بازار نیست؛ اما قطعا یکی از خاص‌ترین‌ها است.

 طراحی کوچک، سبک و زیبا، بامپ را به ابزاری کاربردی تبدیل کرده که هر جا و هر زمان می‌توانید همراه داشته باشید. اگر در خانه هستید، از آن به عنوان شارژر برقی و اگر در سفر هستید به عنوان پاوربانک استفاده کنید. بامپ در چهار رنگ زیبای مشکی، آبی، قرمز و صورتی موجود است.

    طول: ۸/۷ سانتی‌متر | عرض: ۳/۸ سانتی‌متر
    ولتاژ: ۱۰۰-۲۴۰
    باتری: لیتیوم - یون ۳۳۵۰ میلی آمپر

کجارو

اخبار مرتبط:

وسایل ضروری که سفر شما را شیرین می‌کنند

وسایل موردنیاز کودکان در سفر

وسایل مورد نیاز سفر تحصیلی

لوازم ضروری سفر

لوازم شخصی سفر !!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابزار سفر ;شارژر دو منظوره برای سفر که هم دیواری میشود هم همراه+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..