تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند

راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند

فناوری اطلاعات > سخت افزار - اپل با دریافت 69 دلار از کاربرانی که یکی از گوشی‌های هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند، گوشی جدید به آنها می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، با ورود هدفون بی‌سیم ایرپادس مشکلات خاص ازجمله افتادن ناگهانی یکی از گوشی‌ها از گوش و گم‌شدن آن به وجود آمده است که این عامل در شبکه‌های تلویزیونی بعضاً با جوک همراه شده است.

اپل در استراتژی جدید خود جک هدفون را از آیفون 7 و 7 پلاس حذف کرده تا بتواند محصول هدفون بی‌سیم خود را بفروشد. سال گذشته بود که اپل با خرید کمپانی بیتس به مبلغ 8 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری زیادی روی هدفون کرد و حالا کاربران با پرداخت 160 دلار این هدفون را می‌خرند.

همچنین با پرداخت 49 دلار بعد از یک سال می‌توانید از خدمات تعویض باتری ایرپادس بهره‌مند شوید! چه بیزینسی بهتر از این برای اپل!

 5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار اپل برای کاربرانی که هدفون بی‌سیم خود را گم می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..