تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس کمیته امداد: موسسات خیریه رقیب ما نیستند

رئیس کمیته امداد: موسسات خیریه رقیب ما نیستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، سید پرویز فتاح روز پنج شنبه از مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن سرای احسان بازدید و با رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضای هیات امنای این موسسه گفتگو کرد.

رئیس کمیته امداد در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش و زحمات هیات امنای مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن سرای احسان گفت: قوام و ریشه خیریه ها به حضور هیات امنا و تیم آنان بستگی دارد.

فتاح با ابراز خرسندی از اینکه در این موسسه دلسوزان متدینی حضور دارند که کارهای دشواری برای رفاه هرچه بیشتر حال بیماران انجام می دهند، افزود: هر کاری که سخت باشد ثوابش هم بیشتر خواهد بود، افراد تحت حمایت این مرکز همانند مددجویان کمیته امداد هستند، ما با تمام قوا از خیریه ها نیز حمایت می کنیم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه هیچ کار خیری روی زمین نمی ماند، خاطرنشان کرد: خیریه ها رقیب ما نیستند؛ آنها امدادگران واقعی هستند و ما حاضریم به خیریه ها کمک کنیم.

در ادامه فتاح در بازدید از کارگاه صنایع دستی، قالیبافی، هنر و نقاشی این موسسه بیان کرد: فعالیت کارکنان سرای احسان با وجود مددجویان بیمار روانی بسیار سخت است، به همین جهت می توان گفت ایمان و اعتقاد موتور محرکه اقدامات امدادگران است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به بیماران روانی مزمن و محروم ترین اقشار جامعه بزرگترین عبادت است؛ گفت: مسئولان مربوطه در کمیته امداد موظفند برای اشتغال، درمان، پرداخت تسهیلات و ... به مددجویان موسسه اقدامات لازم را هرچه سریع تر انجام دهند. همه ما در ابتدا باید خیر و سپس امدادگر باشیم، چرا که احسان و نیکی را نباید محدود به دنیا ببینیم.

رئیس کمیته امداد در پایان از اعزام ۳۴ نفر از مددجویان موسسه به کربلای معلی (به مناسبت ۱۷ ربیع الاول) به عنوان هدیه کمیته امداد به سرای احسان خبر داد.

فتاح پس از حضور در سرای احسان به منظور رفع مشکلات نیازمندان از منزل یکی از خانواده های تحت حمایت در شهرستان ری نیز بازدید کرد.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس کمیته امداد: موسسات خیریه رقیب ما نیستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..