تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر دادید/ «فرمول یک»، «حالا خورشید» و «مردم ایران سلام» در صدر

شما نظر دادید/ «فرمول یک»، «حالا خورشید» و «مردم ایران سلام» در صدر

فرهنگ > تلویزیون - کاربران خبرآنلاین با شرکت در یک نظرخواهی و ثبت 230 رای سه برنامه برتر صبحگاهی تلویزیون را انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طرح این پرسش که سه برنامه برتر صبحگاهی تلویزیون از نگاه مخاطبان کدام است، آرای متعدد کاربران را به همراه داشت.

براساس آرای کاربران، «فرمول یک» با اجرای علی ضیا که این روزها از شبکه یک روی آنتن می‌رود، 78 رای به دست آورد. برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور که از تولیدات شبکه سوم سیماست با 51 رای در رتبه دوم قرار گرفت و برنامه شبکه دوم سیما با عنوان «مردم ایران سلام» و اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد 50 رای را از آن خود کرد.

در فاصله‌ای بسیار اندک از «مردم ایران سلام»، «ویتامین 3» با اجرای علی ضیا از برنامه‌های شبکه دو با 49 رای قرار گرفت.

آرای بعدی به این شرح است:‌ «روز از نو» 12 رای، «صبح بخیر ایران» هشت رای، «سلام تهران» پنج رای و «صبحی دیگر» دو رای.

برای انتخاب برترین برنامه صبحگاهی تلویزیون با شرکت در نظرخواهی «خبرآنلاین»، برنامه محبوب خود را انتخاب کنید. آرای خود را در نظرخواهی صفحه نخست خبرآنلاین ثبت کنید.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر دادید/ «فرمول یک»، «حالا خورشید» و «مردم ایران سلام» در صدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..