تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو اردوی ایران در امارات

به گزارش افکارنیوز،

این را پیش تر فدراسیون فوتبال در جلسه هم اندیشی با مربیان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفته بود و برانکو هم در مصاحبه اش به آن اشاره داشت.

سایت فیفا هم این بازی را از لیست بازی های دوستانه در تاریخ 17 دی حذف کرده است.

به احتمال قوی برپایی اردوی تدارکاتی در امارات هم منتفی شده است. چندی پیش وزات امور خارجه در نامه ای به فدراسیون فوتبال امارات از مهدی تاج خواست با توجه به سیاست های خصمانه امارات علیه فوتبال ایران قید برپایی اردوی تدارکاتی و هم چنین بازی دوستانه در این کشور را بزند. پیش از نامه وزارت امور خارجه اماراتی ها در راه برگزاری این بازی های دوستانه کار شکنی کرده بودند و حاضر نشدند به ایران استادیوم اجاره دهند.

هنوز برنامه جدید تیم ملی در دی ماه مشخص نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو اردوی ایران در امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..