تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده سازی ساختمان سفارت آمریکا در قدس اشغالی

یک روزنامه صهیونیستی از آماده شدن ساختمان سفارت آمریکا در قدس اشغالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، روزنامه صهیونیستی هاآرتص تاکید کرد که اگر رییس جمهور جدید آمریکا با انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس موافقت کند، این کار به راحتی صورت می گیرد، زیرا تنها نیاز به انتقال سفیر است و هم اکنون ساختمان سفارت خانه در قدس موجود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیر برکات شهردار قدس اشغالی تصریح کرد که ساختمان کنسولگری آمریکا در قدس توسعه داده شده تا سفارت خانه نیز در آن جای گیرد و بدین گونه این ساختمان هم شامل کنسولگری خواهد بود و هم سفارتخانه.

این روزنامه صهیونیستی اشاره کرد که طرح احداث ساختمان جدید کنسولگری آمریکا اواخر دوره جرج شولتز وزیر خارجه سابق آمریکا و در دوره ریاست جمهوری رونالد ریگان در اواخر دهه 80 ارائه شد.

یگان در آن زمان طی سفر به فلسطین اشغالی خواستار تعیین زمینی مناسب برای احداث سفارت خانه آمریکا در شهر قدس شد.

دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا بارها در جریان تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات سفارت آمریکا را از تل آویو به قدس انتقال خواهد داد.

انتهای پیام/
کلید واژه ها: آمریکا - سفارت آمریکا - ساختمان - صهیونیستی - روزنامه - وزیر خارجه سابق آمریکا - رییس جمهور - انتقال - تبلیغات انتخاباتی - انتخابات - خانه - فلسطین اشغالی - جدید - سفر به فلسطین - فلسطین - دونالد ترامپ - رونالد ریگان - ریاست جمهوری - اطلاع رسانی - گزارش - وزیر خارجه - صورت - خبرگزاری - تبلیغات - جمهوری - شهردار - توسعه - خارجه - رسانی - اطلاع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده سازی ساختمان سفارت آمریکا در قدس اشغالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..