تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات از مرگ با فلفل قرمز!

آیا ماده ای را سراغ دارید که در کمتر از یک دقیقه شما را از مرگ برهاند؟ گر چه فلفل قرمز برای همه محبوب نیست اما بنا به تحقیق دانشمندان می تواند ناجی انسان از مرگ باشد. به ادعای دکتر کریستوفر، پزشک گیاهی آمریکایی، در طی ۳۵ سال اشتغال به حرفه پزشکی، حتی یک بیمار او از سکته قلبی نمرده است. او از یک دستور غذایی، که مخصوص به خودش است، برای این کار استفاده می کند. دستور غذای او فلفل قرمز دارد، که نوعی از چیلی است و گفته می شود خاصیت زیادی در جلوگیری از حمله قلبی دارد.

تند و تیز و زندگی بخش

برای جلوگیری از حمله قلبی باید همیشه فلفل قرمز در دسترس باشد. اگر در خانه شما بیمار مبتلا به بیماری قلبی و یا با سابقه سکته وجود دارد همیشه یک فنجان چای فلفل قرمز را آماده داشته باشید. آماده کردن این چای آسان است. فقط کافی است که یک قاشق فلفل به یک لیوان آب اضافه کنید. این مخلوط را به بیماری که دچار حمله قلبی شده بدهید تا او به سرعت و در یک دقیقه آرام بگیرد. فقط مراقب باشید که فرد بیمار در هنگام مصرف چای هوشیار باشد.

برای بیماری که دچار حمله قلبی شده فقط ۵ تا ۱۰ قطره از این چای کافی است. اگر شرایط بیمار بهتر شد، شما می توانید ۵ تا ۱۰ قطره دیگر بعد ۵ دقیقه به او بدهید. در صورتی که بیمار شما از هوش رفته، باز هم می توانید از عصاره فلفل قرمز استفاده کرده، و فقط باید در میزان آن دقت کنید. برای این کار مقداری از عصاره را زیر زبان فرد بیمار بگذارید. برای تسریع در عمل بهبود بیمار می توانید تنفس مصنوعی را نیز انجام دهید.

درمان اولیه و نه قطعی

فلفل قرمز یک محرک قوی است، و با این حال روی هوشیاری فرد تاثیر نمی گذارد. ضربان قلب و میزان خون رسانی به اندام ها را افزایش می دهد. این فلفل برای جلوگیری از خونریزی هم بسیار خوب است. این نوع از فلفل بسیار پر مصرف و به آسانی قابل تهیه است. به همین دلیل بسیار از متخصصان و خانوارها از آن استفاده می کنند. البته یاد داشته باشید که از این روش فقط به عنوان کمک های اولیه استفاده کنید، و در همین حال بیمار را هرچه زودتر به پزشک و بیمارستان برسانید.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات از مرگ با فلفل قرمز!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..