تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Bartarinha 4.47 – اپلیکیشن سرگرمی “برترین‌ ها” مخصوص اندروید

Bartarinha v4.47 مجله خبری، فرهنگی و ورزشی برترین ها مخصوص اندروید
نسخه اصلی برنامه

وبگردی یکی از عمده ترین کارهایی است که ما روی اینترنت انجام می دهیم. در هر موضوعی و درباره هر چیزی می توان چندین وبسایت و وبلاگ پیدا کرد که مطالب و محتوا های مربوط به آن موضوع را پوشش می دهند. بنابراین در وب برای هر سلیقه ای و هر نیازی می توان جواب های متعددی پیدا کرد. پیدایش وب اطلاع رسانی و ارتباط را بسیار آسانتر و سریع تر کرده است. هر یک از ما چندین وبسایت داریم که به صورت روزانه یا در هنگام فراغت، آن ها را چک می کنیم.  در این این میان سایت های تفریحی، خبری، مجله های فرهنگی، تکنولوژی و … از جمله پرطرفدار ترین سایت ها هستند و بین اغلب افراد جامعه طرفدار و بازدید کننده دارند. اما تقریبا شکی در این موضوع نیست که سایت های خبری و تفریحی از همه انواع سایت ها پرطرفدار تر هستند و بازدید کنندگان میلیونی دارند. سایت های خبری و مجله ای زیادی در ایران فعال هستند که هر یک بخشی از میلیون ها مخاطب ایرانی را به خود جذب کرده اند. متاسفانه وبسایت های ایرانی هنوز برای استفاده روی گوشی های هوشمند، کاملا بهینه نشده اند و اغلب افراد وبگردی با کامپیوتر را به وب گردی روی گوشی ترجیح می دهند، دلیل آن هم طراحی نامناسب وبسایت ها، وجود تبلیغات فراوان و کم بودن امکانات مرورگر های گوشی است. برای حل این مشکل خیلی از وبسایت ها، اقدام به ارائه اپلیکیشن اختصاصی کرده اند که امروز با یکی از بهترین و پرطرفدارترین این اپلیکیشن ها در خدمت شما هستیم. Bartarinha عنوان اپلیکیشن مجله خبری، تفریحی و فرهنگی برترین ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Bartarinha Group توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. برترین ها اپلیکیشنی خبری است که در آن انواع اخبار و مقالات در دسته بندی های سیاسی، ورزشی، اقتصادی، فرهنگی، سبک زندگی و … به صورت روزانه منتشر می شود و تمام نیاز های شما برای دسترسی به اخبار را پوشش می دهد. تنها کافی است این اپلیکیشن را باز کرده و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا با انبوهی از اخبار و مقالات با کیفیت در آن موضوع مواجه شوید. اکثر مطالبی که در برنامه منتشر می شوند دارای تصاویر متعددی هستند که آن ها را جذابتر و خوانا تر می کند. البته در صفحه اصلی برنامه نیز می توانید به آخرین اخبار روز و خبر های فوری دسترسی داشته باشید. با این حال این برنامه تنها یک برنامه خبری نیست و امکانات دیگری نیز دارد. برای نمونه در قسمت کسب و کار های این برنامه می توانید به انواع و اقسام مشاغل در تهران دسترسی داشته باشید که قادر هستید آن ها را با توجه به منطقه و موضوع شغل تفکیک نمایید و به جستجو در میان آن ها بپردازید. تمامی مشاغل دارای توضیحات و شماره تماس هستند تا به راحتی بتوانید به چیزی که می خواهید برسید. در قسمت پیشخوان برنامه نیز می توانید به مواردی مثل صفحه اول روزنامه های کشور، نقشه لحظه ای ترافیک تهران، فال روزانه برترین ها، نرخ لحظه ای طلا، سکه و ارز، قیمت روزانه خودروهای داخلی و وارداتی، جدول لیگ ها، نتایج زنده ورزشی و جدول پخش زنده دسترسی داشته باشید. می توانید مقالات و اخبار را ذخیره کنید تا به صورت آفلاین و در زمان مناسب مطالعه کنید. طراحی برنامه برای مطالعه روی گوشی هوشمند کاملا بهینه است اما برای شخصی سازی آن و بهتر شدن تجربه مطالعه می توانید تنظیمات مختلفی روی آن انجام دهید تا کاملا مطابق نیاز شما تغییر کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Bartarinha اندروید :

دسترسی به اخبار روز مقالات و اخبار در دسته بندی های متنوع امکان ذخیره مقالات و مطالعه به صورت آفلاین کاملا بهینه شده برای مطالعه روی گوشی هوشمند امکان نوشتن نظرات روی مطالب برنامه قابلیت تنظیم اندازه و نوع فونت برنامه امکان تنظیم رنگ پیش زمینه برنامه دارای تم شب و قابلیت تغییر خودکار تم برنامه معرفی انواع مشاغل و کسب وکار ها با قابلیت جستجو و اعمال فیلتر روی آن ها اعلام اخبار مهم و فوری از طریق نوتیفیکیشن امکان انتخاب مرتب سازی های مختلف برای مطالب برنامه رابط کاربری بسیار زیبا و بهینه شده پیشخوان برنامه شامل صفحه اول روزنامه های کشور، نقشه لحظه ای ترافیک تهران، فال روزانه برترین ها، نرخ لحظه ای طلا، سکه و ارز، قیمت روزانه خودروهای داخلی و وارداتی، جدول لیگ ها، نتایج زنده ورزشی و جدول پخش زنده کلیه امکانات برنامه رایگان هستند و برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام وجود ندارد.

اپلیکیشن Bartarinha با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و کامل این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.

Bartarinha

تغییرات نسخه 4.47 رفع ایراد نمایش اعلان تکراری در اندروید 12

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Bartarinha 4.47 – اپلیکیشن سرگرمی “برترین‌ ها” مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..